AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Noen gjør oss gule, noen skjolder og smitter over og noen er bare fine. Hvem har du prøvd og hvem bruker du? jeg har prøvd St. Moriz medium. Lukter en del, må dusje morgen etter for å vekk lukta. Den kan skjolde. I går prøvde jeg Bondi Sandis dark, og den lukter så godt kokos! Ikke samme trang til å dusje dagen etterpå, men gjorde det. Tørker fortere inn i huden enn førstnevnte. Begge er skum. Ellers har jeg prøvd diverse i ansiktet, men sliter med å finne rett farge. Blir litt gul av enkelte. Anonymkode: a41c5...d32
jukkapalme Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Jeg liker St. Tropez sitt skum best av de jeg har prøvd til nå. St.Moritz sitt skum gir fin farge, men lukter helt forferdelig! Smurte det på på lørdag og dusjet av fargen med bare vann som man skal etter ca 4 timer. Luktet ikke så mye rett etter, men etter at fargen hadde utviklet seg ferdig, fy faen! Det luktet så sterkt av selvbruning at jeg slet med å sove natt til søndag pga lukten av min egen selvbruning Kjente det fortsatt litt etter å ha dusjet med såpe og smurt på bodylotion morgenen etter, men jeg har veldig følsom nese, det må sies. Cocoa Brown gir fin farge og lukter ikke så mye selvbruning, men syns fargen varer veldig kort. Noen som har prøvd Vita liberata sin selvbruningslotion? Ikke den gradvise, men den vanlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå