Gå til innhold

gaveesker med søtsaker

Anbefalte innlegg

Gjest brud i sommer
Skrevet

Er det noen andre som skal ha liten gaveeske fyllt med søtsaker? (vet det er litt amerikansk, men syntes det ser stilfult ut.. Jada, mulig jeg er litt rar...)

Lurer da på hva dere andre (som skal ha dette) skal fylle de med? operamints, drageer ??

Trenger tips. Hva er godt å ha innimellom maten og kaffen..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg, men tenker høyt:

Innpakket godteri (tenk at det ikke skal klisse seg sammen og virke uhygenisk), søte drops og sjokolade!

Gjest Svimle
Skrevet

Jeg skal ikke ha dette selv, men om jeg skulle blitt servert en slik godte-eske så ville jeg satt stor pris på operamints, bringebærsukkertøy, sitronsukkertøy... Søtt, men friskt!

Skrevet

Har tenkt på å ha favours selv, men tror ikke det blir noe av.

Trolig blitt Operamints da:-) Eller om jeg har funnet glaserte nøtter eller no sånt.

Vet du om noen butikker som selger slike esker (ikke på nettet)?

Gjest brud i sommer
Skrevet

Jeg skal kjøpe de i bryllupsbutikken. De har butikk i Øvre slottsgate 17, 4.etg.. Tror det kanskje blir operamints ja... Dersom det ikke kommer en eller annen strålende ide her på forumet.. Barna må få noe annet da.. Vi får se.

Her kan du se varene de har: www.bryllupsbutikken.no

Lykke til! :)

Skrevet
Vet du om noen butikker som selger slike esker (ikke på nettet)?

Disse er jo kjempeenkle å lage selv :wink:

har vært i to bryllup hvor vi fikk sånne, det ene hadde operamints i litt tyllstoff med gavebånd rundt, og det andre hadde brukt marshmallows i cellofan med hvitt silkebånd rundt.

Synes det var en koselig ting, jeg....

Skrevet

Mange fine idèer her :) . Har ikke bestemt oss for hva vi skal ha, men vi har fått også slike gaver med drops pakket inn i litt tyllstoff med bånd rundt. Tipper vi går for den varianten vi også :Nikke:

Skrevet

Våre bordkort er esker som vi skal putte en hjemmelaget hvit hjertesjokolade i. To fluer i en smekk... :wink:

Gjest lindas
Skrevet

hvis vi skal ha noe slik har jeg tenkt å kjøpe "gode gammeldagse drops" -anis puter,fløte karaneller(drops varianten) osv...

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg handla sjokoladeherter i folie (gull og rød) på ebay.

kjøpte også chiffongposer å putta 2-3 hjerte i disse.

kjøpte "gullringer" til pynt å satte på posene sammen med navnlapp i gull. (kjøpte gullpapir og skrev ut navna på ark, klipte navnene så ut)

klistret på klistrelappgullringer på navnlappen.

har også kjøpt 100 sånne favorbags i papp, ivoryfarget med gullhjerter på, men ekke sikker om jeg skal ha chiffongposene oppi de eller la det være sånn det er.

alt totalt 500;

på bryllupsbutikken skal de faktisk ha over 100kr for 10 chiffongposer!

Gjest April ikke innl.
Skrevet

Vi hadde slike favors..

Kjøpte esker på www.hansonellis.com. Og sjokoladehjerter pakket inn i rød folie hos Confecta. Husker ikke hva alt kostet, men mener å huske at det ikke var så dyrt..

Skrevet

Skal ha ivory tyll-poser knyttet med silkebånd. Tenker å ha enten operamints eller lignende inni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...