AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Del Skrevet 29. juni 2020 Vasken på badet lager lyder og pumper ut luft og vann om hverandre når jeg setter på varmtvann. Under vasken kan jeg kontrollere varmt og kaldt vannet. Skrur jeg av varmtvannet så er trykket på vasken helt stabilt. Skrur jeg på det varmet også, så pumper vasken ut luft med vannet. Spesielt dess høyere trykk det er på vannet. Noen som vet hva dette kan komme av og om jeg kan fikse det selv? Det er baderomsvasken. Kjøkkenvask og dusj fungerer helt fint. Anonymkode: 0e250...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Del Skrevet 29. juni 2020 Har du forsøkt å la varmtvannet renne, i tilfelle det bare er luft i rørene? I så fall forsvinner problemet når luften blir borte og rørene er fylt med vann igjen. Hjelper ikke dette hadde jeg ringt rørleggeren fremfor å tukle på egen hånd. Anonymkode: 747c8...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. juni 2020 #3 Del Skrevet 29. juni 2020 Hvor gammelt er røranlegget? Enebolig eller leilighet? Har du egen varmtvannsbereder eller varmes det opp et annet sted i bygget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Del Skrevet 29. juni 2020 46 minutter siden, Nevian skrev: Hvor gammelt er røranlegget? Enebolig eller leilighet? Har du egen varmtvannsbereder eller varmes det opp et annet sted i bygget? vet ikke hvor gammelt. Leilighet med egen varmtvannsbereder. Anonymkode: 0e250...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå