AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har nettopp skrivd kontrakt i ny jobb, 50% stilling på lager, og nav tipset meg om stillingen, så jeg ringte på egen hånd så fort jeg hørte.. Kort om min bakgrunn: vært igjennom en del tider med angst og depresjon de siste 2 årene, så har vært i samarbeid med nav om å finne arbeid.. Jobbet på sykehus i et halvt år, sluttet i januar pga vi mistet et barn på vei i 5 mnd i fjor sommer, og jobben ble for tøff.. Men etter tid og stunder føler jeg meg klar. Så nå har jeg jobbet der i 5 uker, jeg liker arbeidet og det har gått kjempe greit. MEN så kommer angsten og tomheten. Hele søndag er ødelagt fordi jeg sliter med tanken på at jeg skal på jobb 8 timer 3 dager i uken. Hva er problemet?! Jeg vil kunne gå på jobb, men når mandag kom i dag klarte jeg bare ikke å gå ut døra, så jeg ringte sjefen og sa jeg var syk.. Det gjør så vondt inni meg, jeg vil rømme vekk. Det er så latterlig og flaut, hva er galt med meg, og hva gjør jeg nå, jeg har skrivd kontrakt og alt?! Dette kommer jo ikke til å gå.. Jeg er desperat😭 Anonymkode: de782...3c3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Få deg legetime. Du kan trenge behandling/noen å snakke med/sykmelding. Anonymkode: 3aa7d...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå