AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Del Skrevet 29. juni 2020 ...og lurer på om noen har en madrass de vil anbefale? Har hengt meg litt opp i madrassene fra Aerosleep, men aner ikke om de er så mye bedre enn andre madrasser. Baby er bare 3 mnd nå, men han er stor for alderen og bedside criben blir for liten om ikke så lenge og da vil vi ha han over i sprinkelsengen. Er f.eks madrassene fra Ikea gode? Er det noe spesielt man må tenke på når man kjøper madrass? Håper noen har noen tips Anonymkode: 49016...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Del Skrevet 29. juni 2020 Vi har madrass fra Ikea og den er helt super. Anonymkode: 18aac...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Del Skrevet 29. juni 2020 Veldig fornøyd med IKEA sin madrass. Vaskbart trekk og perfekt hardhet😊 Føler trekket puster bra, så tror ikke det et så stor forskjell på aerosleep dine og ikea dine. Vi har denne https://www.ikea.com/no/no/p/jaettetroett-pocketfjaermadrass-for-sprinkelseng-hvit-40321004/ Anonymkode: e80dc...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Del Skrevet 29. juni 2020 *sine 🙈 Anonymkode: e80dc...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Del Skrevet 29. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig fornøyd med IKEA sin madrass. Vaskbart trekk og perfekt hardhet😊 Føler trekket puster bra, så tror ikke det et så stor forskjell på aerosleep dine og ikea dine. Vi har denne https://www.ikea.com/no/no/p/jaettetroett-pocketfjaermadrass-for-sprinkelseng-hvit-40321004/ Anonymkode: e80dc...2f9 Så bra! Det er en av de jeg vurderer takk for svar! Anonymkode: 49016...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Del Skrevet 29. juni 2020 Ikea sine er mer enn gode nok. Har kjøpt det til alle våre Anonymkode: ca609...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #7 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg har Aerosleep og synes de er verdt hver krone. Man kan virkelig puste gjennom madrassen. Har IKEA sin også til eldste og det er ikke det samme i det hele tatt. Hadde aldri lagt et spedbarn på den. Anonymkode: 998fd...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #8 Del Skrevet 29. juni 2020 Min sov på ikeamadrass fra fødsel av i sprinkelseng. Nå soves det i juniorseng og kjøpte fra Ikea igjen veldig fornøyd! Mitt barn var sterk tidlig, og har aldri hatt problem med å ikke kunne snu hodet Anonymkode: 0e2d4...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Del Skrevet 30. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Aerosleep og synes de er verdt hver krone. Man kan virkelig puste gjennom madrassen. Har IKEA sin også til eldste og det er ikke det samme i det hele tatt. Hadde aldri lagt et spedbarn på den. Anonymkode: 998fd...833 Helt enig. Hadde IKEA til forrige og aerosleep tik denne. Verdt hver kr. Anonymkode: ab53d...f71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #10 Del Skrevet 30. juni 2020 Har bare testet aerosleep sine, både i bedside crib og nå i sprinkelseng. Siden jeg har ei som liker å sove på magen, og gjorde det tidlig, så er jeg glad vi valgte aerosleep sine madrasser. Anonymkode: 72c72...8cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Del Skrevet 30. juni 2020 Vi har ikea både i vår seng og i sprinkelsenga. Vi er iallefall veldig fornøyde. Baby sover som regel på magen nå når han har begynt å snu seg selv, og opplever ikke madrassene som noe problem. Anonymkode: afc81...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #12 Del Skrevet 30. juni 2020 Vi hadde aerosleep madrass med aerosleep overmadrass til eldste. Han nektet å ligge på den så om den er bra eller ikke vet jeg ikke. Men selve madrassen var tynnere enn IKEA-madrassen vi kjøpte til yngste. Personlig hadde jeg ikke giddet å kjøpe aerosleep madrass igjen, men du kan jo legge aerosleep overmadrass over en vanlig madrass hvis du er nervøs. Anonymkode: 75466...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #13 Del Skrevet 30. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Aerosleep og synes de er verdt hver krone. Man kan virkelig puste gjennom madrassen. Har IKEA sin også til eldste og det er ikke det samme i det hele tatt. Hadde aldri lagt et spedbarn på den. Anonymkode: 998fd...833 Hvorfor hadde du aldri lagt et spedbarn på ikea sin madrass? Anonymkode: e478e...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå