Gå til innhold

Ridebukser for veldig smale folk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en total ridebukse-krise og trenger tips til ridebukser for meg som er veldig smal. Er 173 cm høy, og bruker str 160 (barn) eller 34 (voksen). Ingen av de to størrelsene passer helt perfekt, så jeg er på let etter noen modeller som er veldig smale (eventuelt noen som produseres i str 32). Pris har ikke noe å si - jeg betaler heller et par tusen for en som både sitter pent, er behagelig og varer lenge enn fem hundre for en som lever i noen måneder.

Anonymkode: c1e12...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Animo har veldig gode ridebukser i små str. Det er italienske str, så 36 tilsvarer 32.

AnonymBruker
Skrevet

Horze grand prix-buksene er små i størrelsen. Brukte de da jeg var mye mindre enn jeg er nå. 

Anonymkode: 7d25d...ccd

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Horze grand prix-buksene er små i størrelsen. Brukte de da jeg var mye mindre enn jeg er nå. 

Har hatt flere av dem tidligere, men de har røket så fort alle sammen. Den ene buksa fikk hull og begynte å gå opp i sømmene ved knærne etter ett bruk.

Anonymkode: c1e12...a53

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er det latterlig dårlig kvalitet på.

Sjekk Equiline sine TS. De er svindyre, men veldig smale. Eventuelt PS og Sweden sine.

AnonymBruker
Skrevet

Top reiter sine er små i str. Jeg bruker 34 til vanlig og må opp i 38 der, en av dem har jeg til og med i 40. Jækla dyre bukser, men veldig gode og fantastisk kvalitet. Har hovedsaklig islandsbukser, men de har bukser med smale ben også. 

Anonymkode: bef84...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Cavalleria Toscana. Italiensk merke.  små i str. 

Anonymkode: f6601...f45

AnonymBruker
Skrevet

Italienske merker som mange tipser om er en god ide. Ellers så ville jeg testet ut Pikeur i barnestørrelse. God kvalitet og fint design. 

Anonymkode: e7cd4...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...