Intego Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Skal kjøpe en booster fra Dermalogica, men er usikker på hvordan den brukes. Før eller etter fuktighetskrem??
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 Hva slags booster vil du ha, da, og hva vil du oppnå? Den brukes under fuktighetskremen. Jeg har hatt prøver på flere boostere, og ærlig talt synes jeg serum fra andre produsenter gir bedre effekt.
Rosenrød Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Er det nødvendig med booster hvis du bruker dermalogica sine produkter?
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 Er det nødvendig med booster hvis du bruker dermalogica sine produkter? Ikke hvis du føler produktene gir nok. Huden sier fra om hva den trenger.
Scheherazade Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 Jeg vil gjerne være positiv til Dermalogica, for egentlig liker jeg det merket kjempegodt. Fikk tre små flasker med forskjellige boostere en gang jeg handlet på EDS, var sånn bonusgreie. Har bare prøvd fuktighetsboosteren, og er, vel, ikke overbevist. Merker strengt tatt ikke noe forskjell, iallfall ikke til den prisen den egentlig koster.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Jeg har prøvd fuktighetsboosteren (som vann, liten effekt) og Skin Renewal Booster, og må slå fast at i hvertfall for min hud funker andre produkter bedre. Jeg har en olje/serum fra hudpleier som jeg bruker hvis huden blir ekstra tørr (ikke om sommeren), og så bruker jeg MD Formulations Facial Cream under kremen unntatt om sommeren.
Intego Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2005 Skin renewal booster var den jeg hadde tenkt å kjøpe. For å få renere hud...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå