Gå til innhold

Erfaring med Prampack og stor, ny vogn?

Ingebjørg

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ut å fly, og har tenkt at så lenge jeg har Prampack er det ingen fare med vogna. Men så sier folk «tør du virkelig å sende vogna» og sånn.
Noen med stor Emmaljunga eller Stokkevogn, og erfaring med Prampack? Er det flyselskap eller forsikring som dekker ved evt skade? Og hva slags type skade kan skje? Jeg har Emmaljunga Edge Duo, som har vært i forsiktig bruk i 4 måneder. Så er litt redd for den 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også Emmaljunga Edge Duo, og jeg har en prampack. Har sendt vognen med fly mange ganger. Selvsagt kan det sikkert skje ting, men vi har aldri hatt noe problem til tross for mange flyturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jimjam skrev:

Jeg har også Emmaljunga Edge Duo, og jeg har en prampack. Har sendt vognen med fly mange ganger. Selvsagt kan det sikkert skje ting, men vi har aldri hatt noe problem til tross for mange flyturer :)

Takk! Fikk senket skuldrene litt nå 😊. Det er jo litt mindre trafikk nå også, så kanskje det er mindre stress og fulle bagasjerom også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier alltid Prampack på Gardermoen. Airshells.no. Den er forsikret. Der putter vi også bleier og tissepotte, doruller. Og vi har reist langt og ofte. 

Skal du kjøpe din egen så er det ikke sikkert den er godkjent om det blir noen saker på vognen. 

Stokke sin er den eneste jeg vet er godkjent. 

Hvem har dere kjøpt? Har dere sjekket med flyselskapet, hvilken type de godkjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Vi leier alltid Prampack på Gardermoen. Airshells.no. Den er forsikret. Der putter vi også bleier og tissepotte, doruller. Og vi har reist langt og ofte. 

Skal du kjøpe din egen så er det ikke sikkert den er godkjent om det blir noen saker på vognen. 

Hvem har dere kjøpt? Har dere sjekket med flyselskapet, hvilken type de godkjenner?

Du vet vel at forsikringen ikke dekker ny vogn om det ligger andre ting enn vogn i prampacken??! 

Anonymkode: c12dc...611

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Prampack er Stokke sin merkevare, finnes bare Stokke sin. Vet ikke helt hva du faktisk mener? Og det stemmer, forsikringen er ugyldig om du stapper alt mulig annet rart sammen med vognen. 
Hilsen en som har reist jorden rundt med prampack. 

Anonymkode: 79e7e...5a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Men den heter jo ikke prampack, er som nevnt over Stokke som har merkevaren prampack. Mange som lager transportvesker for vogn, men ikke alle er godkjent av flyselskapene. 

Anonymkode: c5125...d28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått låne en Prampack av ei venninne. Satser på at alt går bra 😊 Det står ikke noe sted at man må ha Prampack for at forsikring skal dekke, står bare at reisegods er forsikret. Men uansett greit å ha den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt prampack mange ganger. Det er lurt å ha det slik vognen ikke blir skadet under reising på f.eks fly. Men de som jobber på flyplassene behandler ikke koffertene/prampackene noe fint dessverre.. Jeg hadde aldri tatt med meg en ny barnevogn, jeg bruker alltid en «ganmel» vogn som jeg benytter ved reising. 

Anonymkode: c1558...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...