Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest crowe
Skrevet

hei alle dere kvinner! Jeg ville bare si at jeg har gått hen og forelsket meg i min gode venninne gjennom 5 år.

Har alltid vært en som faller for utseende og tar det andre etterhvert, men jeg er skikkelig på tuppa etter venninna mi da. Og det er gjensidig. Vet ikke hvem som startet det her, men det har vært litt fester og sånn da.

Det fine med det er at jeg kjenner henne utrolig godt. Jeg vet alt om henne og hun vet alt om meg når det gjelder exer, familie, venner etc.

Jeg slapper skikkelig av med henne og alt føles egentlig veldig godt.

Det kan være at dette kun er en fling som vil dabbe av etterhvert, men vi har en åpen dialog så jeg er ganske sikker på at dette sunt og bra. Hvis det viser seg at det ikke blir noe mer, så er jeg sikker på at vennskapet består og det er vel det aller viktigste.

Men det er drit sprøtt da! Det er skikkelig magisk rart å kysse. Kan nesten sammenlignes med når jeg var 12 og spurte om jeg hadde tjangs og vi skulle smaske.

Jeg husker jeg holdt pusten når jeg kysset i frykt for at jeg hadde dårlig ånde og at jeg normalt puster ganske tungt når jeg er opphisset. Det det hele alltid endte med var at jeg grønn i ansiktet av mangel på luft, måtte snu hodet til siden og ta et par skikkelig magadrag før jeg kunne kysse igjen.

Men etterhvert som jeg ble eldre så lærte jeg å slappe av og kyssingen gikk knirkefritt.

Men nå er det pån igjen.

Føler meg så fin inni meg lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Forelskelse er en herlig følelse!!
Skrevet

Hehehe :P

Forelska og lyst til å fortelle hele verden om det?

Bra det! Kos deg, og nyt livet :Hehe:

Skrevet

Du vektlegger at det er venninna di og at det føles litt rart. Ikke så rart da dere er av samme kjønn og du derfor er lesbisk. Men forelskelse og sex er en ting du ikke må være flau over eller skamme deg for så jeg syns du skal gå hele skrittet om venninna di vil det også :)

Gjest Brudeberta 06/07?
Skrevet

Øh, deg over; jeg skjønte ikke hvilket kjønn trådstarter hadde :roll:

Gjest crowe igjen
Skrevet

beklager at jeg ikke sa det.. men jeg er gutt da.

Og ja kanskje jeg har lyst til å fortelle hele verden. Men først til dere da.

Siden jeg har brukt dette forumet i lang tid så tenkte jeg det var på tide med et slikt innlegg. For de andre innleggene mine har vel ikke akkurat vært preget av happiness.

Gjest Gjesta
Skrevet

Så fint da! Nyt hverandre og sommeren :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

God sommer! Koselig med glade mennesker! :-D

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe.. av en eller annen grunn trodde jeg også det var to jenter, selv om det ikke sto :tunge1: Jaja.. Lykke til i hvertfall :wink:

Skrevet

Det er så deilig å være forelsket!

Nyt det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...