Gå til innhold

Får bare orgasme av å fantasere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er ganske kjedelig.. men om jeg skal få orgasme under sex så må jeg fantasere om at jeg feks blir voldtatt, at jeg er en annen, mannen er en annen, situasjonen er en annen, osv. 

Selv om jeg blir tent av mannen og elsker alt ved han så utløser ikke han, og det at jeg har sex med han, orgasme i meg. Uansett hvor mye han slikker meg eller tar på meg eller jeg tar på meg selv. 

Jeg må utelukkende fantasere om noe tabu. Bare å bli stimulert fysisk er ikke nok. Kan ta på meg så lenge som bare det. Men hvis ikke hodet er med så skjer det ingenting. Blir ikke våt en gang uten at jeg fantaserer.

Dette plager meg da jeg helst skulle ønske at jeg greide å bli kåt bare av han og vår sex. 

Ellers må jeg legge til at jeg elsker sex og vil gjerne ha det helst et par ganger om dagen. Elsker han og nærhet til han og elsker å ta på han og suge og alt sånt. Det er bare orgasmebiten som er problemet.

Er det noen andre damer som har det sånn? Evt menn?

Anonymkode: ad644...0c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jeg også 😅 Men har aldri brydd meg om det egentlig... Han inngår for øvrig alltid, jeg fantaserer om at han har sex med noen andre, selv om jeg absolutt ikke vil oppleve det i virkeligheten 🙄

Anonymkode: 762a2...489

AnonymBruker
Skrevet

Jada, jeg er og litt sånn, er kvinne. Og er jeg sliten, fremskynder jeg min egen orgasme ved fantasi. Tror ikke det er noe farlig, men du kan jo likevel øve deg på å være litt mer til stede i rommet?

Anonymkode: 4bb37...281

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen er at jeg må fantasere for å koble ut, når jeg er veldig til stede fokuserer jeg for mye på han, og på hvordan han har det.. Tankene må fly for at jeg skal komme.

(Jeg som svarte deg først..)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror grunnen er at jeg må fantasere for å koble ut, når jeg er veldig til stede fokuserer jeg for mye på han, og på hvordan han har det.. Tankene må fly for at jeg skal komme.

(Jeg som svarte deg først..)

Øve deg på å være tilstede i din egen kropp, da? Så man kan være i et rom uten å få en følelse av at man må "tjene andre"?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også litt sånn. Prøv dere frem med masker, blindfold og litt rollespill, da vel. Det hjelper på. Rollespill kan være noe så enkelt som at han har maske på og tar deg hardt og brutalt, eventuelt binder deg fast.

Eller dere kan snakke høyt om en fantasi du har (eller som han har) mens dere har sex, han forteller deg feks at du går langs en ensom vei, men plutselig kommer det en mann bak deg osv. Snakkingen bør være så detaljert som mulig når det kommer til det seksuelle. Spill ut fantasiene dine sammen med mannen din, så føler du deg ikke så alene om det 😊 .

Anonymkode: 57d27...166

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øve deg på å være tilstede i din egen kropp, da? Så man kan være i et rom uten å få en følelse av at man må "tjene andre"?

Jeg er ikke ts, men meg du siterte.

Det har jeg aldri forsøkt, og vet ikke hvordan jeg gjør det 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...