AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Noen med erfaring fra denne nettbutikken? Anbefales? Anonymkode: b761d...f14
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Venter spent på at noen svarer på denne. Anonymkode: 20a4f...c40 1
Måneskinn Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har ikke prøvd det selv, men har lest litt rundt omkring at mange ikke er så fornøyd. Men denne tråden kan kanskje gi noe svar? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 https://no.trustpilot.com/review/floryday.com Anonymkode: e689b...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Ser at de reklamerer mye for tiden. Mye som ser fint ut. Men ser at de har fått mange dårlige tilbakemeldinger fra kunder. Anonymkode: 00412...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 Jeg får stadig reklamer fra dem opp her. Og da ser jeg nesten uten unntak bilder jeg kjenner igjen fra ravelry(strikkenettsted). Dette er altså bilder folk som strikker selv har tatt av seg selv i gensere de selv har strikket. Så dukker de opp i Floryday-reklamen. Bildene er stjålet, og genserne man får hvis man kjøper er neppe håndstrikkede ullgensere. Jeg vil kalle det svindel. Anonymkode: e9da4...a5e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 De har også tatt modeller og photoshoppet klær på dem. Tullete kinaside. Anonymkode: 1ca70...276
Havtorn Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 Det er en seriøs side og du får det du bestiller, men vær forberedt på at det du bestiller ser ut som en dårlig piratkopi av salgsbildene.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, MsFoster skrev: Det er en seriøs side og du får det du bestiller, men vær forberedt på at det du bestiller ser ut som en dårlig piratkopi av salgsbildene. Det er jo fordi det er det det er. Dårlige piratkopier av stjålne bilder. Det kan umulig være lovlig og er ihvertfall umoralsk, jeg ville aldri kjøpt noe derfra. Anonymkode: e9da4...a5e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 Dårlig erfaring, dårlig passform og dårlig kvalitet, styr unna. Dårlig returmulighet da de ville gi tilbake halve kjøpesummen mot at jeg beholdt klærne, ellers så måtte jeg vente leeeenge på retur... Anonymkode: 2c4aa...845
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #12 Skrevet 2. juli 2020 Haha 😂 Seriøs er ikke et ord jeg ville brukt for å beskrive Floryday. Du kan være heldig å etter lang tid plutselig motta det du har bestilt, men vær forberedt på at det som kommer i posten er laangt fra det de viser frem på nettsiden. Og man kan bare glemme å få returnert noe til dem. Kundeservice er ikke-eksisterende. Ville holdt meg langt unna. Anonymkode: 2fd40...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå