Boogie Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Hva skal dere betale for lokale, og skal dere ordne alt selv?? Vi skal betale 4000,- for leie av et stort lokale ved gjestehavna i Tønsberg. Vi får det fra fredagsettermiddag til søndagsettermiddag. Trenger ikke å vaske ut etter oss, bare det vi bruker av servise, glass og bestikk. Vi skal da ordne alt selv, eller dvs det kan være at vi får et firma til å hjelpe oss.. Derfor er jeg litt interessert i hva dere andre skal gjøre. For jeg vet liksom ikke helt hvor mye tid det tar å forbrede alt som skal forbredes. Har ikke lyst til å være utslitt til den store dagen heller, og ikke andre i familien for den saks skyld. Så jeg håper noen kan komme med sine planer, eller hva dere gjorde til deres dag..
Jannibrud Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 Hvis det er rom for det i budsjettet ville jeg uten tvil leid inn folk til å hjelpe til. Tror det blir nok å gjøre for deg likevel i innspurten. Kan være godt å slappe av, kanskje kommer det tilreisende du vil ta deg av også? Vi har veldig lite selskap, men har hjelp til mat og servering.
Gjest lindas Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 har ikke bestemt oss men det står mellom et kafe` lokale som kommer på max 2000 da må vi stå for pynting, serveringshjelp og mat selv. vask av alt er med i prisen. eller et selskaps lokale som kommer på ca 20 000 inkl mat, men da er alt av servering pynting opprydding osv ikl i prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå