Gå til innhold

Lokale..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere betale for lokale, og skal dere ordne alt selv??

Vi skal betale 4000,- for leie av et stort lokale ved gjestehavna i Tønsberg. Vi får det fra fredagsettermiddag til søndagsettermiddag. Trenger ikke å vaske ut etter oss, bare det vi bruker av servise, glass og bestikk.

Vi skal da ordne alt selv, eller dvs det kan være at vi får et firma til å hjelpe oss.. Derfor er jeg litt interessert i hva dere andre skal gjøre. For jeg vet liksom ikke helt hvor mye tid det tar å forbrede alt som skal forbredes.

Har ikke lyst til å være utslitt til den store dagen heller, og ikke andre i familien for den saks skyld. Så jeg håper noen kan komme med sine planer, eller hva dere gjorde til deres dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er rom for det i budsjettet ville jeg uten tvil leid inn folk til å hjelpe til. Tror det blir nok å gjøre for deg likevel i innspurten. Kan være godt å slappe av, kanskje kommer det tilreisende du vil ta deg av også?

Vi har veldig lite selskap, men har hjelp til mat og servering.

Gjest lindas
Skrevet

har ikke bestemt oss men det står mellom et kafe` lokale som kommer på max 2000 da må vi stå for pynting, serveringshjelp og mat selv. vask av alt er med i prisen.

eller et selskaps lokale som kommer på ca 20 000 inkl mat, men da er alt av servering pynting opprydding osv ikl i prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...