AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Har ingen tillit til folk.. Legen min klarte å plumpe ut til sjefen min private ting om meg på et møte da jeg var sykmld. ( fortalte sjefen min at jeg hadde opplevd seksuelle overgrep som barn ) dette var ikke relevant for møtet, og et totalt tilbakelagt kapittel for mange år siden. gikk til en psykiatrisk sykepleier da jeg var 18 år fordi jeg slet med angst.. vi var naboer.. lite sted. Hun var mer opptatt av slarv enn meg. Hun hadde hørt rykter om at pappa var utro mot mamma og spurte meg om det var sant.. jeg visste ingenting og synes det var kjempe ekkelt. Spurte mamma. Mamma ringte til hun dama og konfronterte henne med dette, og at hennes jobb var å hjelpe meg med angsten, ikke spørre ut meg om rykter hun har hørt på bygda i nyskjerrighet.. dama ble sur å la på.. etter det avlyste hun timene våre og det ble avsluttet der. hvordan stole på mennesker med taushetsplikt? De lekker som ei sil, og jeg kan jo ikke stole på noen.. skulle ønske det var noen jeg kunne stole 100% på.. men erfaringen min tilsier at en kun kan stole på seg selv Anonymkode: b918c...567
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Aldri opplevd dette. Hjelper kanskje om du flytter vekk fra småbygder? Anonymkode: ebc94...821
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Du skal ikke godta at helsepersonell bryter taushetsplikten. Dette kan du levere inn klage på. Trenger du hjelp til å klage kan du kontakte Norsk Pasientforening. Anonymkode: c9491...d25 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå