AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Så foreldrene mine har ikke egen leileighet fordi faren min lånte masse penger og betalte aldri. Han ble dermed konkurs her er spørsmålet! Dette er kjempe flaut å si foreldrene mine ikke eier eget leileighet. Typen min spør og jeg sier jo det er våres, men er rart hvordan han virker så «sikker». kan han finne ut om leileigheten vi eier er kjøpt og «vårt» eller ikke? han sjekket på gule sider/ 1881 og der kommer ikke det opp når leileigheten vår ble kjøpt og for hvor mye. (Og det sier jo seg selv når vi fikk den av kommunen) Kan dette virkelig bevise at der vi bor ikke er vårt? Er det virkelig slik at alle sine kommer opp? hva kan jeg isåfall si for å «lyve» ? vil l faren min sin historie være privat. Så vil ikke dele dette med han. Syntes jo bare dette er veldig flaut å fortelle om... håper dere skjønner (dette er egentlig leileighet vi fikk av kommunen, som selvfølgelig ikke er våres) Anonymkode: c5c79...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Hva er foreksempel dette? Anonymkode: c5c79...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Ved å betale i bildet du viser kan du finne ut hvem som eier leiligheten ja. For deres del vil den stå at «nn» kommune kjøpte den med dato og pris. Kanskje eier kommunen hele blokka og at kjæresten din derfor vet at den er kommunal. Anonymkode: 76e5b...8cc 6
GammelKaktus Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Det er jo kjæresten din, hvis du ikke kan være ærlig med han hvem kan du da være ærlig med? Han vet nok at det er kommunal leilighet siden dette tydeligvis er et tema som går igjen. Ikke vanskelig å sjekke det ut iallfall i våre dager. 26
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å betale i bildet du viser kan du finne ut hvem som eier leiligheten ja. For deres del vil den stå at «nn» kommune kjøpte den med dato og pris. Kanskje eier kommunen hele blokka og at kjæresten din derfor vet at den er kommunal. Anonymkode: 76e5b...8cc Han vet ikke direkte at kommunen kjøpte, det er jeg usikker på. Og nei, gjelder ikke hele blokka. «men han sier foreldrene dine har ikke eget leileighet.» da regner jeg med det sto noe om kommune.... hvorfor har hvem som helts tilgang til det? Skulle ikke det her vært personlig informasjon? syntes det er så dumt å måtte lyve til han.... Anonymkode: c5c79...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 9 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Det er jo kjæresten din, hvis du ikke kan være ærlig med han hvem kan du da være ærlig med? Han vet nok at det er kommunal leilighet siden dette tydeligvis er et tema som går igjen. Ikke vanskelig å sjekke det ut iallfall i våre dager. Dumt at sånne ting ikke er privat? må nok bare late som jeg ikke vet noe.... Anonymkode: c5c79...bc2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han vet ikke direkte at kommunen kjøpte, det er jeg usikker på. Og nei, gjelder ikke hele blokka. «men han sier foreldrene dine har ikke eget leileighet.» da regner jeg med det sto noe om kommune.... hvorfor har hvem som helts tilgang til det? Skulle ikke det her vært personlig informasjon? syntes det er så dumt å måtte lyve til han.... Anonymkode: c5c79...bc2 Hvorfor sier han sånt til deg? Høres ikke ut som en snill fyr. Anonymkode: 3379b...b2a 20
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 Klart, er det en kommunal leilighet vet gjerne folk hvor de er, spesielt om de ligger samlet. Man kan også Google det enkelt på selve adressen. Har kommunen leid en privat bolig til dere er det ikke så synlig. Men kan likevel finne ut lett hvem som eier leiligheten og da er jo ikke det dere. Anonymkode: 70bef...a93 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Det er ikke noe galt å leie. Mange familier leier hus eller leilighet. Det er kanskje ikke ideelt, men so what! I alle andre land er dette vanlig. Jeg har hele livet bodd i leid bolig, men har jo bodd samme sted nesten hele tiden. Det virker ikke som at typen din er noe særlig forståelsesfull. Anonymkode: c5616...6d8 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vet ikke direkte at kommunen kjøpte, det er jeg usikker på. Og nei, gjelder ikke hele blokka. «men han sier foreldrene dine har ikke eget leileighet.» da regner jeg med det sto noe om kommune.... hvorfor har hvem som helts tilgang til det? Skulle ikke det her vært personlig informasjon? syntes det er så dumt å måtte lyve til han.... Anonymkode: c5c79...bc2 Kjøp og salg av bolig er offentlig informasjon. Man ser hvem som har kjøpt. når kjøpet fant sted og prisen. Anonymkode: 70bef...a93 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 Hvorfor er typen din så opptatt av dette? Anonymkode: 4654b...cd6 15
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart, er det en kommunal leilighet vet gjerne folk hvor de er, spesielt om de ligger samlet. Man kan også Google det enkelt på selve adressen. Har kommunen leid en privat bolig til dere er det ikke så synlig. Men kan likevel finne ut lett hvem som eier leiligheten og da er jo ikke det dere. Anonymkode: 70bef...a93 Men er det en privat leilighet kommunen betaler for så vet han kun at dere ikke eier, men vet ikke at kommunen betaler. Og det er jo hakket bedre? Om ikke han har hørt rykter om økonomien deres på bygda da .. Anonymkode: 70bef...a93 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det en privat leilighet kommunen betaler for så vet han kun at dere ikke eier, men vet ikke at kommunen betaler. Og det er jo hakket bedre? Om ikke han har hørt rykter om økonomien deres på bygda da .. Anonymkode: 70bef...a93 Så hva kan han tenke? At vi leier vanlig leileighet? Anonymkode: c5c79...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #14 Skrevet 28. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva kan han tenke? At vi leier vanlig leileighet? Anonymkode: c5c79...bc2 Han må begynne å tenke på andre ting enn å finne dine sårbare punkter og trykke på dem. Anonymkode: 3379b...b2a 17
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Skrevet 28. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er typen din så opptatt av dette? Anonymkode: 4654b...cd6 Fordi mine foreldre krever at han har egen leileighet før vi kan gifte oss. Og da sier han disse komentarene til meg (Tradisjonell type bryllup hvor gutten har ansvar for det meste som leileighet ogsånt) han har råd til leileighet og skal kjøpe. Men han syntes likevel det er dumt foreldrene mine rett ut har sagt til meg det når de selv ikke har faren min hadde leileighet før, men den ble tvangs solgt på grunn av de store lån han hadde. Så han har i sin tid hatt, men før var jo før.. Anonymkode: c5c79...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #16 Skrevet 28. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart, er det en kommunal leilighet vet gjerne folk hvor de er, spesielt om de ligger samlet. Man kan også Google det enkelt på selve adressen. Har kommunen leid en privat bolig til dere er det ikke så synlig. Men kan likevel finne ut lett hvem som eier leiligheten og da er jo ikke det dere. Anonymkode: 70bef...a93 Hvem som eier? Så hvem sitt navn står det på vårt adress? Anonymkode: c5c79...bc2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #17 Skrevet 28. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva kan han tenke? At vi leier vanlig leileighet? Anonymkode: c5c79...bc2 Ja, da kan han tenke at dere leier på vanlig måte og betaler leie selv. Det enkleste er kanskje å si at du ikke legger deg borti om dine foreldre eier eller leier, at du ikke er så interessert i akkurat det. Anonymkode: 70bef...a93 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #18 Skrevet 29. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem som eier? Så hvem sitt navn står det på vårt adress? Anonymkode: c5c79...bc2 Google selv på dere, har kommunen leid privat bør deres familie stå med adresse på den og ikke kommunen. Anonymkode: 70bef...a93 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #19 Skrevet 29. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier han sånt til deg? Høres ikke ut som en snill fyr. Anonymkode: 3379b...b2a Helt enig. Sorry meg ass, men hva faen. Jeg leide her jeg bor nå i mange år før jeg eide, det er da virkelig ingen skam å leie! Og kjæresten din skal da ikke rakke ned på foreldrene dine for å leie, Makan.. Anonymkode: 7c5a0...72b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #20 Skrevet 29. juni 2020 Men han kan søke og finne eieren, men da er det den privatperson dere leier av som kommer opp og ikke kommunen selv om de betaler husleien. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Google selv på dere, har kommunen leid privat bør deres familie stå med adresse på den og ikke kommunen. Anonymkode: 70bef...a93 Anonymkode: 70bef...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå