Gå til innhold

Puppekos?

Puppekos, hvis riktig gjort, er:  

80 stemmer

1. 1. Puppekos, hvis riktig gjort, er:

• Viktig og deilig
      72
    • Tja, kan være kos det..
      27
    • Greit hvis han absolutt vil, men klarer meg uten.
      10

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Puppekos er viktig ;)

Liker det litt mykt og forsiktig i starten, men når jeg er skikkelig tent så vil jeg ha det hardt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppekos er deilig det...litt små biting har jeg ikke noe i mot men ikke hardt da blir det bare vondt!!!!!

:kose:

Skrevet

Når jeg er rett før orgasme er det klyping i brystvortene som gjør at jeg får orgasmen! Men klypingen må ikke komme for tidlig da gjør det vondt! Ikke lett å være gutt her...spør hva du skal gjøre da, det kan jo ikke bli feil

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ja digg og en viktig del av sex for meg... Men ville ikke likt å bli bitt nei..

Skrevet

Puppene mine har blitt en svært erogen sone etter at jeg oppererte dem. Hadde trodd følsomheten skulle bli nedsatt i etterkant, men heldigvis stemte ikke det i mitt tilfelle :)

Gjest Guest
Skrevet

Jeg elsker at samboeren min koser med puppene mine... Jeg har opplevd å få orgasme bare ved puppekos :) Så lenge han begynner med forsiktig stryking tåler jeg - og synes det meste er vanvittig deilig jo mer opphisset jeg blir, her er det stryking, klyping, slikking , biting, "tafsing" , isbiter, massasjeolje osv. Jeg liker også veldig godt å kjenne hans "edlere" deler mellom puppene mine. Spesielt når jeg suger han og det er like før det går, da tar vi som regel siste resten mellom puppene og han spruter over dem og ansiktet mitt... mmmmmmm deilig.... :) Blir faktisk litt småvåt bare av å tenke på det...

• 4 uker senere...
Gjest Mannøøøn
Skrevet

Ja, det der virket på meg også, det... :ler:

På en måte greit at vi har hatt sex allerede i kveld, eller måtte jeg vel ha vekt henne nå! :)

Gjest seroxata
Skrevet

hvis det gjøres riktig, så er det rett og slett bare herlig!

Men var utfor en fyr som trodde brystvortene mine var noen knotter han kunne stille inn radioen med :roll: og samtidig rev og slet i de, som om de var noe han kunne få av! Det var litt for mye av det gode, rett og slett

Skrevet
Puppene mine er så fine, at når settingen er der, klarer ikke fyren å la være og ta på dem.  :sjarmor: Men desverre, er de ikke så veldig følsomme, så jeg får mer ut av f.eks stryking på magen eller lårene. 

Jeg synes det hører til ethvert forspill å leke med puppene. Greier ikke å holde meg unna puppene uansett setting.tongue0023.gif Spesielt ikke hvis de er så fine som du sier. :sjarmor:

• 2 år senere...
Gjest Gutt nå 26
Skrevet

Kom plutselig på at jeg lagde denne pollen for lenge siden, og tenkte jeg kunne "bumpe" den opp igjen, nå som det kanskje er litt nye mennesker her som kan bidra til å øke antall stemmer litt :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Puppekos hører med men det må gjøres forsiktig først og senere kanskje hardere,men ikke bite..Au!

Liker også godt å ha pikken mellom puppene og suge tuppen når den kommer mellom dem ..også bare gape og ta imot når ladningen kommer..namm namm..

Gjest milkyway
Skrevet

Mine pupper trenger brutal behandling siden de ikke er så følsomme, men når han først biter og knar de som bolledeig er jeg glad.

Gjest Gutt nå 26
Skrevet

Kanskje ikke noen big deal, men hvorfor står det tilsammen 40 stemmer når de første valget alene har 47 :forvirra:

Gjest Gutt nå 26
Skrevet

I skrivende øyeblikk er det 10 prosent på den siste, så hvis dette er nogenlunde representativt, er det ca hver tiende jente/dame som ikke for noe særlig ut av det.. Det er jo såpass få at vi nok kan kalle det et oppløftende resultat for oss gutta. Hyggeligst når puppe-eierne setter pris på kosen. :-D

Skrevet

Puppekos er knallviktig! :)

Mine blir mer og mer følsomme jo mer tent jeg er, men det er noe med hele settingen som gjør at selv forsiktig puppekos tidlig i akten er vanvittig opphissende.

Men i og med at mine ikke er så følsomme, kan de tas ganske hardt i. Ja takk til småbiting! Når han tar brystvorta mellom tennene og kniper litt til samtidig som han drar....

MMMMM!! :)

:ler: Men sånn slafsing og sutting på brystvorta som om jeg hadde et barn ved brystet, er heller usexy. :ler:

Skrevet

Jeg elsker puppekos, jeg :popcorn:

De er utrolig følsomme da, så jeg må ikke bli tatt på for hardt. Men jeg tror faktisk aldri jeg har opplevd å bli knadd i hjel. Hvert fall ikke siden jeg var 14-15. Dessuten er det så koselig å sove i skje, mens han holder rundt dem. Åh.

Det er absolutt en av mine erogene soner :sjenert: Litt kjipt når de bare er opptatt av rumpa, men den er god å bli tatt på, den og da, heldigvis :)

Liker å bli kyssa på puppene og.

og synes jeg de ser bra ut da, selv om de er små :sjenert: sikkert derfor jeg ønsker at partneren skal gi dem oppmerksomhet.

Gjest Gjest_trille_*
Skrevet

Kjempe viktig, får ikke de kos, så blir jeg ikke så tent. Vil jeg ikke, så sliker han bare på puppene mine, og jeg er med garantert. Like før mensen får jeg sammentrekninger i underlivet når han suger, sliker og biter i de.

Utrolig sexy når mannen min bøyer seg ned og sliker puppene mine

Skrevet
Kjempe viktig, får ikke de kos, så blir jeg ikke så tent. Vil jeg ikke, så sliker han bare på puppene mine, og jeg er med garantert. Like før mensen får jeg sammentrekninger i underlivet når han suger, sliker og biter i de.

Utrolig sexy når mannen min bøyer seg ned og sliker puppene mine

"Gjest _trille_" er altså IKKE meg :)
Skrevet

Det er utrolig viktig og sinnsykt digg:) Liker jo brystorgasmer. Men ikke hard biting, er så følsom at det blir fort vondt. Småbiting og suging derimot er jeg stor stor fan av :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...