Gå til innhold

Puppekos?

Puppekos, hvis riktig gjort, er:  

80 stemmer

1. 1. Puppekos, hvis riktig gjort, er:

• Viktig og deilig
      72
    • Tja, kan være kos det..
      27
    • Greit hvis han absolutt vil, men klarer meg uten.
      10

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt24
Skrevet

Har skammelig lite erfaring på området selv, men har inntrykk av at jenter har et ganske blanda forhold til dette så jeg er litt nysgjerrig på hvordan det er rent prosentmessig :-? Må bare presisere at spørsmålet ikke gjelder med gutter som er "dårlige" til å kose osv, men mer helt generelt hvor mye dere får ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er veldig godt om det blir gjort riktig. Ellers kan det fort bli vondt og turn off

Gjest Milah
Skrevet

Jeg digger det. Men som Smidja sier, selvfølgelig må det gjøres riktig!

Gjest Gutt24
Skrevet

Men hva som er riktig varierer vel fra jente til jente også? :) Selv innbiller jeg meg at å være "hardhendt" ikke er særlig bra, men jeg kan ta helt feil..

Gjest hilde40
Skrevet

tror jeg må ha en direktekobling mellom brystene og kjønnet, blir stormkåt og plaskvåt av myk beføling og suging særlig av vortene. Hardhent behandling er ikke ok for meg men sikkert noen som liker det også.

Skrevet
Jeg digger det. Men som Smidja sier, selvfølgelig må det gjøres riktig!

:Nikke: Hva som er riktig måte er jo opp til hver enkelt. I alle tilfeller er det jo bare å prøve seg fram..

Gjest Gitte
Skrevet

har gått opp for meg, først i mitt nåværende forhold hvor mye jeg liker "puppekos"... kan gå for meg når typen holder på med de.. men han er flink da ;)

Gjest BigBite
Skrevet

Har vært borti damer som liker å bli bitt i puppene. Må si jeg ble ganske paff første gang jeg opplevde det, og spesielt hvor hardt de ville at jeg skulle bite. Føles litt sadistisk i starten, men når damene vil ha det sånn så er det vel ok.

Hva synes dere som er her om å bli bitt?

Skrevet
Hva synes dere som er her om å bli bitt?

:o AUU!

Skrevet

riktig gjort er det super turn-on! :)

ang biting, tja... lett biting kan være godt, hard biting er ikke noe for meg, men folk liker så mye forskjellig at klart noen liker det og.

endel bruker jo klyper, og noen av de klypene klyper ganske hardt altså! :o :ler:

Skrevet

jeg digger å bli tatt på puppene, gjerne med fast grep, men ikke så hardt at det gjør vondt.

Men noe jeg ALDRi har skjønt meg på, som de fleste guttene jeg har hatt var svært interesserte i, var å "pule" mellom puppene!!

:hoho:

Kanskje det var synet som tente dem, jeg kan ikke forstå at det kan ha vært så mye friksjon selv om jeg klemte puppene sammen, og meg ga det ingenting i det hele tatt, bortsett fra stiv nakke når jeg måtte bøye overkroppen fram...

Gjest gjest1
Skrevet
tror jeg må ha en direktekobling mellom brystene og kjønnet' date=' blir stormkåt og plaskvåt av myk beføling og suging særlig av vortene. Hardhent behandling er ikke ok for meg men sikkert noen som liker det også.[/quote']

Samme her! Og jeg liker det kanskje litt mer hardhendt også. Verste jeg vet er umotivert slikking på brystvortene, det får jeg ingenting ut av det.

Gjest GreenSky
Skrevet

Puppene mine er så fine, at når settingen er der, klarer ikke fyren å la være og ta på dem. :sjarmor: Men desverre, er de ikke så veldig følsomme, så jeg får mer ut av f.eks stryking på magen eller lårene.

Skrevet

Mannen min er kjempeflink og jeg nyter! Viktig del av sex for oss.

• 2 uker senere...
Skrevet

Utrolig deilig med "puppekos"! Kommer sjeldent uten faktisk... ;)

Skrevet

Deeeeilig... :Hehe: på nesten alle de nevnte måtene tror jeg, det kommer bare helt an på stemningen der og da..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Dette spørsmålet var bare for jenter? :sjarmor:

Gjest Puppekos er et must!
Skrevet

Det er et must!! Det er helt avgjørende for mange kvinners nytelse, og det er slik mange kvinner blir tent!

De menn som kan dette....da det det bare til, og det er ingen vei utenom!

Min forrige samboer hadde ikke lyst til å holde på med puppe-kos....han var bare opptatt av rumper :roll: Behøver jeg si at sex'n var best for ham?

Gjest Guest
Skrevet

Jeg liker godt når jentene koser med "puppene" mine jeg! Er følsom der, så det er bare herlig! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...