Lene25 Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Hei! Jeg lurer litt på erfaringer med syklus og pilleslutt ved cerazette? Selv har jeg gått på de i ca et år (etter fødsel), ammet til februar i år og har ikke hatt mensen eller andre blødninger på de. Jeg sluttet på de for en uke siden, og venter i spenning på når jeg får mensen og hvordan syklusen min er. Spent Når sluttet du? Hvor lenge gikk du på de? Når fikk du mensen? Syklus etter slutt? Annen nyttig info?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Gikk på cerazette i ca 3 år, sluttet i slutten av august 2019. Fikk mensen etter ca en måned, og hadde deretter sykluser på 28-30 dager frem til jeg ble gravid i desember 😊 Anonymkode: cd347...5d0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Jeg sluttet på de i februar etter ca 5 års bruk. Fikk mensen etter 31 dager og ble gravid, men mistet. Ble mest overasket over at det kan ta opp til 6 måneder før syklus er stabil. Hadde hørt at det var vanlig med p piller, men visste ikke at det kan skje med cerazette også. Anonymkode: db432...ddf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Jeg klarte å bli gravid uplanlagt "på" cerazette for noen år siden. Det vil si jeg glemte å ta med meg brettet på en langhelg, og tenkte "pytt, pytt, noen dager uten kan da ikke ha så mye å si".. Anonymkode: 217c5...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå