Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Naiv?
Skrevet

Når typen sier han være med på gutteturen til syden, bare en siste tur med gutta fordi de har blitt for gamle og dette er siste sjansen liksom.

Hva legger dere i det, en siste tur med gutta?

Jeg skjønner jo såpass mye at det er for å gjenoppleve noe av det de har opplevd sammen før, men hva er det han ikke kan ha med meg på?

Kan ikke skjønne annet enn at det er for å se på andre damer, flørte, drikke og rote med andre for spenningens skyld. Hva annet kan det være liksom?

Selvfølgelig stoler vi 100% på hverandre, men når han sier bare en siste guttetur, så kjenner jeg på meg selv at det er noe som skurrer. Har bare lyst til å sette meg ned å grine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere samboere, gift, har barn?

Det han mener med siste turen, kan jo være hans måte å si at når dere blir mer (hvis dere ikke allerede er gift og har barn) etablert, vil han bruke ferier på deg og deres familie heretter.

Gjest Milah
Skrevet

Selvfølgelig stoler vi 100% på hverandre

Virker ikke akkurat slik men.

Jeg finner ofte på noe med jentene, og det innebærer ikke flørting og roting med andre gutter.

Gjest Naiv?
Skrevet

Takk for raske svar. Føler meg mye bedre nå. Får bare sånne dumme tanker i hodet innimellom.

Vi har vær sammen i snart 3 år nå.

Skrevet

Huff, jeg hadde fått panikangst bare av å tenke på at sambo skulle ha dratt på en siste heisatur til syden med gutta. Men så stoler jeg ikke på han heller (Han har veldig mye å ordne opp i)

Men det er jo ikke sikkert at de tenker på at de skal skjekke opp alle jentene/damene de ser. Kanskje de skal ligge på stranden og sole seg, ta seg et par pils og kanskje shoppe litt, dra på utflukter.

Gjest Blaakatten
Skrevet

En tidligere samboer av meg dro på to gutteturer til Syden. Jeg har alltid vært i mot sånne "gutte/jenteturer", men tenkte at han fikk gjøre som han ville. Tvilen må komme tiltalte til gode, vet du.. Da han fikk bildene fikk jeg ikke engang sett de. Og når jeg endelig fikk snikkikket, så viste de kun fester sammen med andre jenter. Sånn etter hvert fikk jeg vite at han hadde flørtet, klint med flere og til og med ligget med ei. Det forholdet tok fort slutt. I mitt tilfelle gikk jeg egentlig å ventet på en anledning til å gjøre det slutt, så for meg var det ikke et stort tap.. Selvfølgelig finnes det snille gutter. Men i mitt hode er nok en guttetur en udelt feste/drikke/flørte tur... Dersom man er seriøs i et forhold kan man vel feriere sammen, som et par, man har tross alt bare ferie en gang i året... Men det er min mening! Lykke til hvertfall! :)

Gjest Siebaeo utlogget
Skrevet

Kjæresten min kom med sammme greia til meg og for meg var det ikke noe problem. Nå hadde vi vært sammen i seks år da han ville reise, og jeg stolte 100% på han. (han er en eks nå men det kom av andre ting...)

Han har aldri gitt meg noen grunn til å mistenke han for noe og kompiser venninner av han/meg har mange gang sagt at han oppfører seg så fint når jeg ikke er tilstede. Hvorfor skulle det være noe anderledes i syden? Jeg blir litt oppgitt av å høre her inne at man mister alle hemninger i syden osv. Skifter de personlighet på flyet liksom?! Folk som oppfører seg sånn og som skylder på syden (hallo! har dere ingen viljestyrke!?!) ser jeg på som tapere uten ryggrad! :evil:

Men tilbake til poenget: kan du stole på han hjemme, tror jeg du kan stole på han på ferie også. Guttetur kan være gøy uten å rote rundt med andre damer. Det er da veldig hyggelig å dra på jenteturer sor å skravle og kose seg med "likesinnede". og så blir det så fint å se hverandre igjen etterpå!! :)

Tror også som nevnt i et annet innlegg, at det kan være at han ser for seg ar dere skal etablere dere mer og få barn osv. Og det er vel hyggelig er det ikke? :wink: Er det det han mener skal du i allefall ikke være redd for at han roter med andre.

Skrevet

Jeg fyra opp under kjærestens ønske om guttetur jeg.

Har begynt i ny jobb så jeg får ikke noe særlig ferie i år.

Han har aldri vært på guttetur. De to han reiser med er venner av meg også. Skikkelig reale typer. Stoler veldig på sambo. (Men er ikke naiv. Ting kan skje i alle forhold, men kan ikke gå rundt å forvente det verste når han så langt, 5 år, har vært til å stole på.. Da hadde jeg blitt gal).

Synes at det ville vært ganske så slemt av meg å si "nei du får ikke på ferie i år fordi jeg ikke kan være med".

Så kommer det jo også an på hva en legger i "guttetur". Jeg ser det som at han skal på ferie med kompisene.

Ikke det samme som over pluss kontinuerlig flatfyll og sjekking.

Skrevet

Det er nok bare slik det er. Gutteturer er for de fleste gutter, flatfyll, kikke på damer, flørte med damer og de som ikke har noe samvittighet, sjekke opp/knulle med damer. Har hørt mang en historie om dette. Min kjære er veldig åpen og forteller hva som har skjedd på diverse gutteturer. Heldigvis er han ikke så keenpå gutteturer selv lenger, siden han har meg.

Men altså din kjære kan godt være en av de som nøyer seg med kikking og flørting uten å gjøre noe mer da. Men man blir lett presset litt av de single gutta som er med, og da er det visst vanskelig å holde igjen.

Litt komsik at jenter sier nei når vi er på jenteturer gjør vi da ikke sånt, og da gjør da ikke guttene sånt på gutteturer heller. LITT forkjsell der ja...

Skrevet
Jeg skjønner jo såpass mye at det er for å gjenoppleve noe av det de har opplevd sammen før, men hva er det han ikke kan ha med meg på?

Kan ikke skjønne annet enn at det er for å se på andre damer, flørte, drikke og rote med andre for spenningens skyld. Hva annet kan det være liksom?.

om du skulle dratt på jentetur, ville det vært kult å hatt ham sittende på sidelinjen?

han kan ikke ha med deg på guttetur, du er ikke gutt, og turen vil bli en helt annen om alle eller en har med seg partner. slik er det vel hjemme også?

er det ikke litt annerledes for deg å dra på kafe med bare jentene? eller prater dere om og gjør akkurat de samme tingene dersom dere har med partnere?

jeg tror at også menn er i stand til å dra på tur uten kvinnfolk, og likevel ikke være utro.

at det blir mye festing, kan godt skje!!

at det blir mye gutteprat? helt garantert!

at den praten kan involvere kvinnfolk? sikkert!

at det er andre jenter der de er og fester, på utesteder etc? sikkert!

men betyr det at han nødvendigvis roter med noen? flørter? ligger med noen?

ville det betydd det om situasjonen var snudd?

dersom du faktisk stoler på ham, så er jeg litt usikker på hva du er redd for? :wink:

Gjest samlivsgjesten
Skrevet

:klappe: for Alines innlegg!!

Ellers så har jeg ingen betenkeligheter med å sende kjæresten avgårde på guttetur.

Han må jo få pleie sine venner han også, og jeg har forstått at guttetur består av mye flatfyll, og ikke minst mye moro. Uten at det nødvendigvis må bety at han er utro.

Jeg liker jo også kvelder og turer med venninner, hvor vi prater sammen som jenter flest, ingen kjærester som er med som "en klamp om foten".

Syns innimellom det er godt å prate med og gjøre ting med venninner også uten deres kjærester, fordi det er enkelte ting jeg betror venninner, som jeg ikke syns kjærestene deres behøver å høre feks!!

Skrevet

Hvis kjæresten din har behov for å vær utro, greier han sikkert fint det uten å dra på guttetur!

Tror det er fint for begge parter å kunne gjøre ting uten hverandre, bare med venner.

At han sier det er siste tur med gutta har sikkert mer med å gjøre at flere og flere av vennene hans begynner å bli etablerte med damer og barn, og slike turer blir vanskeligere da (de fem uker med ferie man har vil man gjerne ha sammen med familien).

Gjest Darcy
Skrevet

Guttetur behøver da ikke bety at han reiser med det formål å velte seg i andre damer.

Stoler du på han i utgangspunktet ?

Gjest Catwoman
Skrevet
Når typen sier han være med på gutteturen til syden, bare en siste tur med gutta fordi de har blitt for gamle og dette er siste sjansen liksom.

Hva legger dere i det, en siste tur med gutta?

Umiddelbart tenkte jeg at en av guttene i gjengen snart blir pappa, eller har blitt, eller flere av de har. SLik at de vil rekke å ta seg en ordenlig guttetur før de alle har fått familie? !

Det er sikkert ingenting på den turen som ikke du kunne vært med på, det er vel mer at han ikke vil ha deg med fordi dette skal være en tur bare med kompsene. Det er faktisk ganske viktig i et forhold at man finner på ting hver for seg og. Og hadde du egentlig hatt lyst til å være med på en guttetur?

Kan ikke skjønne annet enn at det er for å se på andre damer, flørte, drikke og rote med andre for spenningens skyld. Hva annet kan det være liksom?

Kose seg sammen med gode venner? Er det ikke det du også gjør når du treffer venninner?

Selvfølgelig stoler vi 100% på hverandre, men når han sier bare en siste guttetur, så kjenner jeg på meg selv at det er noe som skurrer. Har bare lyst til å sette meg ned å grine.

Det virker ikke akkurat som du stoler på ham 100%

Siden du blir så mistenksom når han vil reise på en guttetur

Skrevet

Noen jenter er utro (hjemme eller på tur), andre er det ikke.

Noen gutter er utro (hjemme eller på tur), andre er det ikke.

Hva et individ foretar seg på tur kommer da ikke an på kjønnet, eller hva andre individer har gjort tidligere? Folk er faktisk forskjellige... :roll:

Skrevet

Jeg og forloveden min kunne aldri tenkt oss å dra hver for oss til syden. Men det er fordi vi er ganske like og synes ikke man skal dra på sånt når man har hverandre. en guttekveld med tippekamp og øl er feks greit og sunt. Man må ha tid til venner også i et forhold Still han såm om han ville likt det hvis du dro på jentetur til ibiza feks? Se hva han svarer, og reagerer.

Skrevet

Jeg har oppmuntret ham til å dra på guttetur i syden, for det har han aldri vært på. Ellers har han vært på en del fotballturer med plenty av fyll.

Jeg har vært på superfyllejentetur i syden i 2 uker. Noen hadde sex både her og der, men ikke jeg og de andre som hadde kjærester. Såpass klarer jeg da å styre meg, og jeg er da til å stole på.

At gutter på tur automatisk har sex på tur er bare tull. I vår vennegjeng er de fleste ganske åpen på slik info, og gutta (uten min mann) har hatt en del turer i syden med fyll. Men de er ikke helt den typen som har seg med fremmede jenter, de har det mer kult med kameratene sine og flørter litt. Og tro meg; vi ville garantert fått høre om det om det var mye sex, noen ville blitt kraftig mobbet og slike historier blir aldri glemt.

Så hvorvidt man er naiv eller ei tror jeg kommer ann på gutten.

Gjest Niks!
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt noen guttetur til syden. Grunnen er at disse turene er lagt opp som en fylletur med alkohol hele veien og sjekking av damer. Det er nesten som en konkurranse om å være fullest og tulle mest med damer. Og så ler de av det dagen etterpå mens de sitter på forspillet.

Jeg har kamerater som har vært på gutteturer og fått referat og jeg har aldri hørt om gutteturer som er annerledes enn jeg har beskrevet over her.

Gjest banab
Skrevet

Noen her sier at om folk hae behov for å være utro så er de det uansett. Det er nok mulig, men poenget er at på en guttetur er det uhorveldig lett å være det, uten å bli tatt av dama også. Samt at folk som normalt sett ikke ville vært utro fort kan bli firstet og bli med i fyllerusen. Man vasser jo i lettkledde flotte jenter der nede.

Det er jo tydeligvis dette med nye damer eller damer som ikke er damene deres som er kluet med en guttetur. Siden de ikke vil ha damer med, men fester med nye damer de treffer der nede. Det er tydeligvis ikke dameforbud, bare kjæresteforbud, og da sier det seg vel selv hva målet er?

Selvsagt kan man han det like gøy på en tur med par. Så sant ikke noen av damene er veldig snerpete og sånn da, det er ikke til å legge under en stol at mange damer legger en demper på festingen når de fester med kjærestene, og da er det jo ikke noe gøy å ha dem med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...