AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Hei jeg er en 17 år gammel kvinne som er hjemmeboende hos foreldrene mine, Skal flytte ut så fort som mulig når jeg blir 18 år, Når jobben min er mer på stell men det er 1 år til enda.. Jeg blir høres nokk ut som en skikkelig grusom tante nå (tante grusom). Men når mitt tantebarn overnatter Så er ikke mine ting mine lengre men hans og.. Jeg er jo en sånn crazy samler som liker og samle på teite ting feks bamser og annet rart, har ikke så mange bamser men Når han går inne på rommet/huse mitt så skal han få lov til og låne ting i fra meg Mummi glass, tallærkner, bamser, firgurer, godteri og diverse uten at jeg har sagt Ok først. Hater den følelsen av at når tantebarnet mitt er på besøk så blir ikke privat livet mitt og mine gjenstander respektert.. Uten at foreldrene mine synes at jeg oppfører meg som en drittunge når jeg sier nei.. Han får ta seg mye til rette her i huset, Som gjør at jeg gleder meg extra! mye! til at jeg skal flytte ut. Jeg kan jo ikke holde på og gjemme vekk alt når han er på besøk heller.. hilsen en frustrert 17 åring 😕 Anonymkode: 0221e...323
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Har du et hus eller et rom? Hvis du har rom så lås døren slik at han ikke kommer inn! Anonymkode: 078b8...d41 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Har du ikke nøkkel til rommet ditt? bare lås det Og snakk med øsstra di og si du syntes det er ubehagelig og du gruer deg til hun kommer fordi ingen respekterer dine private ting Anonymkode: 0f759...8dc
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Du skriver ikke hvor gammelt tantebarnet ditt er. Er det så ungt enda at det lett kan komme til å knuse knuselige ting uten at barnet selv mente å gjøre det? Hvis ja, så fortell dine foreldre at mummikoppene dine er samlegjenstander som kommer til å øke i verdi med årene. Prøv å google den tråden, som jeg tror finnes her på kvinneguiden, om mummikopper (sesongkopper?). Sånn ellers må du eller de voksne, helst de voksne, snakke med barnet om å spørre deg før det tar ting fra deg. Det er lov og normalt å si til mindre barn. Dine ting er dine ting, og tantebarnet ditt skal ha respekt for det. Jeg tror forresten at Clas Ohlson kanskje selger universalnøkler. Sånne nøkler som passer til alle (de fleste) slags dører. Jeg ville ha kjøpt en slik, og sjekket om den passer til ditt rom. Hvis ikke Clas Ohlson har det, så har nok Jernia det, tror jeg. Lykke til! Anonymkode: 59ae9...07d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå