Gå til innhold

Greier ikke å fingre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hei. Er en 16 år gammel jente som har prøvd å utforske meg selv i rundt 3 år (13 år) men jeg får ikke til å fingre meg selv. Jeg er avslappet men den går bare noen millimeter inn. Hva gjør jg feil?? Gjør jg det feil retning? Feil måte?? Er det noe galt med skjeden min?!

takk for svar!!

deler min  bruker med min tante

Anonymkode: 6335d...285

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også det samme problemet. Trodde jeg var alt for trang og husker jeg sa til søsteren min at jeg sikkert måtte operere for å få til å ha sex. Så fikk jeg en dildo i gave av venninnene mine og begynte å utforske med denne. Gjorde meg selv veldig kåt før jeg forsiktig presset den inn. Det tok mange forsøk før jeg klarte det. Jeg var eldre enn det du er nå, tror jeg var 18. 

Ta det forsiktig, og fortsett å utforsk :) 

Anonymkode: cc819...07a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også det samme problemet. Trodde jeg var alt for trang og husker jeg sa til søsteren min at jeg sikkert måtte operere for å få til å ha sex. Så fikk jeg en dildo i gave av venninnene mine og begynte å utforske med denne. Gjorde meg selv veldig kåt før jeg forsiktig presset den inn. Det tok mange forsøk før jeg klarte det. Jeg var eldre enn det du er nå, tror jeg var 18. 

Ta det forsiktig, og fortsett å utforsk :) 

Ts her

phew fint å vite at flere har gått gjennom det samme, men 3 år er en LANG tid og jg blir jo litt oppgitt:(

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Hei. Er en 16 år gammel jente som har prøvd å utforske meg selv i rundt 3 år (13 år) men jeg får ikke til å fingre meg selv. Jeg er avslappet men den går bare noen millimeter inn. Hva gjør jg feil?? Gjør jg det feil retning? Feil måte?? Er det noe galt med skjeden min?!

takk for svar!!

deler min  bruker med min tante

Bruk et speil og se hva som stopper? Jeg regner med du vet hvor ting skal inn :) 

Anonymkode: cb3c0...fb0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

phew fint å vite at flere har gått gjennom det samme, men 3 år er en LANG tid og jg blir jo litt oppgitt:(

Ja, det skjønner jeg veldig godt! Jeg var også veldig frustrert og oppgitt, og trodde noe var galt med meg. Men man blir kjent med seg selv i prosessen, og det kommer til å gå fint til slutt :) 

Skrevet (endret)

Er du avslappet nok?

Endret av TheaJl
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk et speil og se hva som stopper? Jeg regner med du vet hvor ting skal inn :) 

Ts

ja men jeg får det ikke til.

peker jeg fingeren feil vei?? Hvilken retning skal fingeren??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20, og får det til kun med vibrator.. vet ikke hva som feiler meg..

Anonymkode: e3914...9b2

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, TheaJl skrev:

Er du avslappet nok?

Ts

Det er jeg ganske sikker på

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Hvilken vei peker Du fingen da  ??

Anonymkode: 1cf24...9fa

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20, og får det til kun med vibrator.. vet ikke hva som feiler meg..

Anonymkode: e3914...9b2

Ts

har du hatt sex før?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken vei peker Du fingen da  ??

Ts..

peker den rett fram først også prøver jg å finne en "vei" videre..men fingeren bare glir ned og ut igjen..

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts..

peker den rett fram først også prøver jg å finne en "vei" videre..men fingeren bare glir ned og ut igjen..

Da bør du vel heller få deg en time til gynegolog for en sjekk der nede. Det burde du egentlig uansett .
Kanskje "skjedekransen" (jomfruhinnen) din ligger veldig langt fremme...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Finger så langt ned som mulig egentlig, hold hånden mot deg og slapp av, så lar du bare en finger gli litt frem og tilbake der og ser om du finner noe "hull". Speil kan hjelpe med å se om du sprer, men ikke alltid like lett å se om man ikke vet hva man ser etter.

Noen er født med tett "jomfruhinne", så da går ingenting, men da ville du ikke fått mensen heller så det er nok heller bare veldig stramt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var deg. Drit i det hullet. Folkens! Det er ikke noe galt med henne 🙄 Er heeelt vanlig å være veldig trang, jeg kunne ikke bruke tampong før jeg var sikkert 18 år, og jeg snakker om den aller minste. Jeg er helt normal i allefall 😅 Var sikkert på at det var noe veldig galt med meg, og nå får dere ts til å føle det samme 😣

Det er jo klitorisstimuli som er godt. Kjøp deg en vibrator og bruk den på klitoris. Jeg var sikker på at noe måtte "inn der" for at det skulle bli godt, men så feil kan man ta som ung, presset av omverden, og uerfaren.

Anonymkode: 3ca45...6e2

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var deg. Drit i det hullet. Folkens! Det er ikke noe galt med henne 🙄 Er heeelt vanlig å være veldig trang, jeg kunne ikke bruke tampong før jeg var sikkert 18 år, og jeg snakker om den aller minste. Jeg er helt normal i allefall 😅 Var sikkert på at det var noe veldig galt med meg, og nå får dere ts til å føle det samme 😣

Det er jo klitorisstimuli som er godt. Kjøp deg en vibrator og bruk den på klitoris. Jeg var sikker på at noe måtte "inn der" for at det skulle bli godt, men så feil kan man ta som ung, presset av omverden, og uerfaren.

Enig her. Jeg syns aldri det har vært noe godt å bli fingret, eller fingre meg selv. Samme med dildo, ikke noe for meg😊 Det føles på en måte «feil» (altså i den grad at det er ubehagelig). Det er forøvrig noe helt annet med penis, det går veldig fint og er ikke vondt, så ikke bekymre deg for det Ts (om du ikke har hatt sex enda). Jeg bruker kun stimuli på klitoris hvis jeg skal kose meg alene! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de forrige her! Fikk heller ikke inn en finger da jeg var på din alder og stresset mye med det. Var det noe galt med meg? Det var det ikke. Men, klitorisstimuli er tingen. Også når man begynner med sex etterhvert. Er ikke noe stort poeng å få til å putte noe inn der foreløpig.. når man først skal ha sex så går det fint, men det er viktig å være våt/kåt. 

Anonymkode: 88564...eb8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.6.2020 den 0.16):

Anonymkode: 3ca45...

Endret av TheaJl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Våger å si meg litt uenig med deg, jeg. Altså, jo, fint å gi fokus til klitoris, og man bør absolutt ikke stresse med å få noe inn. Men det er forskjellig hva som gir den enkelte nytelse, og for meg kommer det alltid til et punkt der jeg lengter etter å fylles opp. Men det er antakelig ikke noe galt med TS, det kan være ganske trangt i begynnelsen. Kan være greit som andre skriver å bruke et speil for å se, også sånn for å bli kjent med eget underliv. La fingrene gli rundt, kjenn etter hvilke punkter som føles godt, og la eventuelt en finger gli inn om du får det til. Det er fint å bli kjent med hva som gir deg nytelse.

Anonymkode: 3ab7f...662

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte hverken å fingre eller bruke tampong på din alder. Var heller ikke særlig interessert i det, det var jo vondt og ubehagelig. Onanerte og fikk orgasme hver dag uansett, men det klarte jeg ved å gni på klitoris.

Hadde sex med kjæresten når jeg var 21 og klarte å bruke tampong når jeg var 23. Har aldri syntes fingring er noe særlig, selv om det ikke er vondt lengre. Det er jo ikke der klitoris er 😆 Sex ble godt etter hvert da. Nå elsker jeg det (er 33). 

Og forresten, fingeren skal ikke "rett opp" den skal litt bakover, på en måte. At du peker mot ryggen. Også er det litt kronglete, så du må gjøre det laaaangsomt.

Anonymkode: 8b1b7...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...