Gjest Naiv? Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Når typen sier han må være med på gutteturen til syden, bare en siste tur med gutta fordi de har blitt for gamle og dette er siste sjansen liksom. Hva legger dere i det, en siste tur med gutta? Jeg skjønner jo såpass mye at det er for å gjenoppleve noe av det de har opplevd sammen før, men hva er det han ikke kan ha med meg på? Kan ikke skjønne annet enn at det er for å se på andre damer, flørte, drikke og rote med andre for spenningens skyld. Hva annet kan det være liksom? Selvfølgelig stoler vi 100% på hverandre, men når han sier bare en siste guttetur, så kjenner jeg på meg selv at det er noe som skurrer. Har bare lyst til å sette meg ned å grine.
Gjest Blaakatten Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 En tidligere samboer av meg dro på to gutteturer til Syden. Jeg har alltid vært i mot sånne "gutte/jenteturer", men tenkte at han fikk gjøre som han ville. Tvilen må komme tiltalte til gode, vet du.. Da han fikk bildene fikk jeg ikke engang sett de. Og når jeg endelig fikk snikkikket, så viste de kun fester sammen med andre jenter. Sånn etter hvert fikk jeg vite at han hadde flørtet, klint med flere og til og med ligget med ei. Det forholdet tok fort slutt. I mitt tilfelle gikk jeg egentlig å ventet på en anledning til å gjøre det slutt, så for meg var det ikke et stort tap.. Selvfølgelig finnes det snille gutter. Men i mitt hode er nok en guttetur en udelt feste/drikke/flørte tur... Dersom man er seriøs i et forhold kan man vel feriere sammen, som et par, man har tross alt bare ferie en gang i året... Men det er min mening! Lykke til hvertfall
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Guttetur som i "guttetur" nå hadde ikke vært aktuelt. Ferie med kompiser er noe annet, om du skjønner og det blir man aldri for gammel for. Min mann ville ikke bli sammen med meg da vi traff hverandre, fordi han skulle på guttetur samme sommer. Greit nok, jeg vet ikke og vil ikke vite og gidder ikke tenke på hva han gjorde der, men han fikk gjort fra seg da. FØR han ble sammen med meg.
Christer Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 I denne stund passer det godt å legge ut en link til et lignende tema. Legg merke til hvor mye jentepanelet prøver å forsvare jenten her. Avslutningen på tråden står ikke tilbake for noen novelle: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=10744
Gjest Enkeltmoralen Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 I denne stund passer det godt å legge ut en link til et lignende tema. Legg merke til hvor mye jentepanelet prøver å forsvare jenten her. Avslutningen på tråden står ikke tilbake for noen novelle: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=10744 Dobbeltmoralen slår til her inne igjen. Venter i spenning på oppdatering om hvordan det har gått når typen kommer tilbake fra syden...
Gjest Melk Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 I denne stund passer det godt å legge ut en link til et lignende tema. Legg merke til hvor mye jentepanelet prøver å forsvare jenten her. Avslutningen på tråden står ikke tilbake for noen novelle: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=10744 Men er det de samme som svarer i denne tråden?
Gjest Nei Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 Men er det de samme som svarer i denne tråden? Ja.
aline Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 Dobbeltmoralen slår til her inne igjen. ... hvorfor er dette dobbeltmoral da? synes stort sett noen sier at "han/hun kommer til å være utro!" mens andre sier at "det går an å reise på guttetur/jentetur uten å være utro, hadde han/hun villet vært utro, så hadde han/hun gjort det uten å måtte dra på sydentyr med gutta/jentene!" det som går igjen sterkest i denne typen diskusjoner er vel faktisk at det er forskjell på folk, og det er viktig å stole på partneren sin. det synes jeg faktisk blir gitt som svar både når det gjelder menn og kvinner. ser du på akkurat denne tråden, ett annet sted her inne, så "forsvarer" de fleste av oss mannen som skal på siste guttetur også, så jeg skjønner ikke hva dobbeltmoralen er?
Superlammet Skrevet 6. juli 2005 #9 Skrevet 6. juli 2005 I denne stund passer det godt å legge ut en link til et lignende tema. Legg merke til hvor mye jentepanelet prøver å forsvare jenten her. Avslutningen på tråden står ikke tilbake for noen novelle: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=10744 Fant en fin en på denne linken. @lfa skrev det den gang, og jeg skriver den nå, med noen modereringer: 1. Guttetur behøver ikke være synonymt med utro-tur... 2. Skulle likevel typen være utro, er det ikke rette typen likevel... 3. Harde fakta, men sånn er livet... Vil også føye til at selv om nordiske gutter er ettertraktet, så har de vel likevel en egenvilje? Vil du være utro, så er du utro. Vil du ikke, lar du være... Utro kan man være i Norge også, man behøver ikke reise til syden... Enkelt og greit...
Superlammet Skrevet 6. juli 2005 #10 Skrevet 6. juli 2005 I denne stund passer det godt å legge ut en link til et lignende tema. Legg merke til hvor mye jentepanelet prøver å forsvare jenten her. Avslutningen på tråden står ikke tilbake for noen novelle: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=10744 Fant en fin en på denne linken. @lfa skrev det den gang, og jeg skriver den nå, med noen modereringer: 1. Guttetur behøver ikke være synonymt med utro-tur... 2. Skulle likevel typen være utro, er det ikke rette typen likevel... 3. Harde fakta, men sånn er livet... Vil også føye til at selv om nordiske gutter er ettertraktet, så har de vel likevel en egenvilje? Vil du være utro, så er du utro. Vil du ikke, lar du være... Utro kan man være i Norge også, man behøver ikke reise til syden... Enkelt og greit...
Gjest Mito24 Skrevet 7. juli 2005 #11 Skrevet 7. juli 2005 Realistisk sett så er det store sjanser for at han vil være utro på en slik tur, men du bør absolutt "tillate" han å dra til tross for dette.
Gjest Hvorfor det? Skrevet 7. juli 2005 #12 Skrevet 7. juli 2005 Realistisk sett så er det store sjanser for at han vil være utro på en slik tur' date=' men du bør absolutt "tillate" han å dra til tross for dette.[/quote'] Hvor har du dette fra? Hvor høy prosentandel er er "store sjanser"? 50%?
Gjest ikke innlogget Skrevet 7. juli 2005 #13 Skrevet 7. juli 2005 Hm, skjønner at dette er et problem. Jeg har selv erfart at exens guttetur resulterte i utroskap. Men jeg velger å tro at ikke alle gutter tar den helt ut som ham. Kanskje din fyr er snill og bare flørter og roter uten å ta steget helt ut? Flørting med halvnakne jenter på stranda og spandering av drinker på puben etterpå er det vanskelig å unngå og gutter er flinke til å egge hverandre opp. Men snakk med ham om tankene dine slik at han kan få en anledning til å forsikre deg om at han SKAL være trofast! Så slipper du å være nervøs hele tiden...
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 Flørting med halvnakne jenter på stranda og spandering av drinker på puben etterpå er det vanskelig å unngå Vanskelig å unngå?? Tror du ikke menn innehar en egen vilje? Er ikke alle menn som er like spandable og flørtete.
Superlammet Skrevet 8. juli 2005 #15 Skrevet 8. juli 2005 Vanskelig å unngå?? Tror du ikke menn innehar en egen vilje? Er ikke alle menn som er like spandable og flørtete. Hehe, ifølge ideologien på dette forumet er alle menn svin, og således potensielle til å være utro hver eneste gang de er alene et sted, må vite.
aline Skrevet 8. juli 2005 #16 Skrevet 8. juli 2005 Hehe, ifølge ideologien på dette forumet er alle menn svin, og således potensielle til å være utro hver eneste gang de er alene et sted, må vite. jeg er faktisk sterkt uenig med deg i at dette er ideologien på dette forumet, da vi er maaaaaange på forumet som IKKE mener det, noe som kommer frem i diskusjon etter diskusjon men som til stadighet blir oversett glatt av våre flotte mannebein her inne! det er NOENS ideologi, både her og irl, men de fleste voksne synes jeg faktisk har kommet lenger en som så.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2005 #17 Skrevet 8. juli 2005 Jaha, om han vil ha en "last blast", er vel det greit? La nå gutta få kose seg litt. At han drikker kassevis med øl og flørter med andre damer på en sydenferie er samme for meg, bare han ikke går lenger enn det. Hadde sikkert gjort det samme selv, så...
Gjest Mito24 Skrevet 8. juli 2005 #18 Skrevet 8. juli 2005 Tja, jeg kan jo anslå 60-70 prosent? Jeg har vært på slike turer selv, og tro meg, ikke mange bryr seg om at de har kjæreste hjemme.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2005 #19 Skrevet 8. juli 2005 Tja, jeg kan jo anslå 60-70 prosent? Jeg har vært på slike turer selv, og tro meg, ikke mange bryr seg om at de har kjæreste hjemme. Noen lever nok i øyeblikket, de føler seg fri som fuglen og alle beskymringene ligger hjemme. Likevel tror jeg du tar litt vel mye i, med 60 - 70 prosent. Må ikke skremme jentene her nå, da. Flørter gjør de nok ja, noen er såklart utro, men de fleste holder seg nok på matta. Tror jeg jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #20 Skrevet 8. juli 2005 Jeg hadde ikke vært fortrolig med at mannen skulle tatt en "siste guttetur" til syden. Det hadde jeg ikke sett poenget i. Sånt kan man gjøre når man er singel og kan nyte godene fullt ut. Greit å reise på gutteturer, men ikke med den holdningen. Selvfølgelig kan ting skje også andre steder, men det er noen med forventninger, festing, varme og lettkledde damer osv osv som gjør at jeg blir skeptisk. Selvsagt - og HELDIGVIS - er det mange gutter/mannfolk som klarer å holde seg i skinnet. Sikkert like mange som antall jenter/damer som klarer å holde seg i skinnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå