Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen p-piller/minipiller/annet som ikke har så mye bivirkninger? Har begynt på cerazette men blir så utrolig sint og lei! 

Har du noen gode erfaringer? 

Har tidligere hatt kobberspiral, men det var ganske vondt, så det er siste utvei i så fall..

Anonymkode: 435c4...d22

AnonymBruker
Skrevet

Hormonspiral? 

Anonymkode: a9c17...56f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hormonspiral? 

Anonymkode: a9c17...56f

Er det mindre vondt enn kobberspiral? Kjenner jeg er litt skeptisk etter sist, men mulig det er ubegrunnet! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vinelle som er piller nå, som er helt ok å bruke. Skal ikke ha innvirkning på melk etc.

Anonymkode: 7fe0b...aff

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker vinelle som er piller nå, som er helt ok å bruke. Skal ikke ha innvirkning på melk etc.

Anonymkode: 7fe0b...aff

De er det samme som cerazette, og jeg føler meg som en helt annen (gal?!) person humørmessig, så det går ikke..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hormonspiral. Ikke vondt å sette inn og ingen blødninger. 

Anonymkode: 42855...2be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min gynekolog sa at spiral er mye mindre smertefullt etter at man har født. Alt er på et vis utvidet. Jeg ville gått for det. 

Anonymkode: 5f108...3d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eneste pillene er minipiller som kun inneholder progesteron, og ikke østrogen. Da er du fort stuck med cerazette. 

Men du kan bruke p-stav, p- sprøyte, og hormonspiral. 

Anonymkode: 6d9c7...5be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som jeg får prøve hormonspiral da! Skal ha et barn til en gang ila de tre neste årene, så vil ikke ha noe som henger i så veldig lenge.

Takk for svar! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hormonspiral, ingen bivirkninger. 

Anonymkode: 12218...b4e

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min gynekolog sa at spiral er mye mindre smertefullt etter at man har født. Alt er på et vis utvidet. Jeg ville gått for det. 

Anonymkode: 5f108...3d8

Dette sa legen til meg også, at det er mye mindre vondt å sette inn spiral etter fødsel 🙂

Anonymkode: be476...7d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen p-piller/minipiller/annet som ikke har så mye bivirkninger? Har begynt på cerazette men blir så utrolig sint og lei! 

Har du noen gode erfaringer? 

Har tidligere hatt kobberspiral, men det var ganske vondt, så det er siste utvei i så fall..

Kondom

Anonymkode: 83db8...936

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondom

Anonymkode: 83db8...936

Er det vi har brukt til nå, men jeg klarer ikke å stole på det, så slapper ikke helt av, pluss at det er litt styrete..

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det vi har brukt til nå, men jeg klarer ikke å stole på det, så slapper ikke helt av, pluss at det er litt styrete..

Før jeg begynte på Cerazette altså.

ts

AnonymBruker
Skrevet

pstav

Anonymkode: 257c4...bb5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

pstav

Anonymkode: 257c4...bb5

Men er det ikke slik at om en tåler Cerazette så reagerer man ganske likt på p-stav? Var en venninne av meg jeg mener måtte gå på Cerazette før hun fikk satt inn p-stav, men mulig jeg blander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...