TheaJl Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 (endret) **slettet pga glemte å velge anonym Endret 28. juni 2020 av TheaJl
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 16 år og datter på 13? Anonymkode: ef5a3...394
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Kommer det mensblod ut? Anonymkode: 644df...c65
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Det er alltid kjekt å utforske seg selv. Og skal jeg si deg en liten hemmelighet: klitoris er nøkkelen. Det kan være greit å utforskje vagina, kjenne hvordan det kjennes ut. Vite hva livmorstappen er. Vite hvordan den er plassert i de ulike fasene i mnd. Å leke litt med utfloden for å finne ut hvordan den endrer seg i løpet av mnd. Men for å oppnå skikkelig nytelse ville jeg prøvd å forholdt med til klitoris først. Vent med vagina. Du vil også kunne være enda mer avslappet og vagina noe mer utvidet etter en orgasme. Da skal du se at du kanskje klarer å kjenne litt mer på hvordan vagina kjennes ut. Anonymkode: aab86...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 Det finnes faktisk tilfeller hvor skjedeåpningen har sammenvoksninger. Det er skjelden men skjer. Hvis du selv mener at noe ikke stemmer, bestill time hos legen din eller en gynekolog for sjekk. Så kan du få tatt celleprøve med det samme. Anonymkode: 01d37...768
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 Mener å huske at ca. 1 av 10 000 kvinner mangler vagina. Ta kontakt med legen for å sjekke om det er tilfelle for deg. Anonymkode: 2e86c...5be
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Jeg hadde det på akkurat samme måte, og hadde akkurat de samme bekymringer da jeg var på din alder, og er ingenting galt med meg. Det hjelper veldig å være fuktig, så kanskje du kan prøve etter annen stimulering (særlig klitoris) eller under mensen. For meg gikk det plutselig veldig lett når jeg var fuktig. Og husk at også underlivet trenger oppvarming og gradvis strekk, den er ikke fullt utvidet uten. Ikke stress med dette, bare ta deg tid og bli kjent med deg selv😊 Anonymkode: 40391...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå