Gå til innhold

endelig opplevde orgasme for første gang, MEN

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yes, da har jeg endelig (etter å ha vært seksuelt aktiv i 4 år (🙄) opplevd å få orgasme. Det skjedde ved at samboer slikket meg, og det skjedde helt ut av det blå. Aner ikke hva vi har gjort "feil" tidligere. Men jeg får det fremdeles ikke ved vaginal samleie, eller ved onanering. Og er det vanlig at orgasmen bare varer i noen få sekunder? Hjelp!

Anonymkode: ac5c8...6a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt vanlig at den bare varer i noen sekunder. Nå som du vet at du kan få det ved å stimulere klitoris, er det bare å prøve seg frem under onanering med fingre og/eller leketøy. Det skjer nok igjen skal du se!

Anonymkode: 78ec5...2c5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en womanizer så skal du se du blir en orgasmeekspert etter hvert!

Anonymkode: 9fbc1...a97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Orgasmer varer bare noen sekunder. Har mannen din orgasme i flere minutter? Neppe... Så hvorfor trodde du at du skulle få det? Mener ikke å være frekk, men du burde kanskje lære deg litt mer om kvinnekroppen.

Anonymkode: 8bcc9...ff9

Skrevet

Ganske stor variasjon på orgasmer hos kvinner. Noen ganger så vidt jeg merker det, andre ganger mange på rad over lang tid. For meg har det blitt bedre og bedre med åra 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmer varer bare noen sekunder. Har mannen din orgasme i flere minutter? Neppe... Så hvorfor trodde du at du skulle få det? Mener ikke å være frekk, men du burde kanskje lære deg litt mer om kvinnekroppen.

Anonymkode: 8bcc9...ff9

Hehe, godt poeng... Jeg vet ikke hvorfor, jeg har bare hørt at kvinners orgasmer tar lengre tid å hente frem, er dypere/sterkere (?) og dermed antatt at de varer litt lengre.. ihvertfall 20 sek liksom. Men det gir kanskje ikke mening i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er helt vanlig at den bare varer i noen sekunder. Nå som du vet at du kan få det ved å stimulere klitoris, er det bare å prøve seg frem under onanering med fingre og/eller leketøy. Det skjer nok igjen skal du se!

Anonymkode: 78ec5...2c5

Takk for oppmuntring. "Problemet" er at jeg ikke får det til på egenhånd, har prøvd det flere ganger (uten leketøy/womaniser). Hittil har det utelukkende skjedd ved slikking, men der har vi heldigvis klart å gjenta suksessen. Gjør jeg noe feil? Kanskje jeg bør investere i en womaniser.

Skrevet

Slik jeg ser det, er det med orgasme en treningssak. I starten syntes jeg det var kjempevanskelig. Jeg likte kosen og sånt, men orgasmen var vanskelig å få tak i og var egentlig litt skuffende da den først kom. Det tok faktisk 4.5 år før jeg kom første gang. Etter mange års trening går det mye greiere og orgasmene kan være skikkelig heftige og lange. :-)

Den største feilen vi gjorde, var å bekymre oss for at om vi gjorde noe feil...

Så mitt beste råd er å slappe av og nyte kosen. Og så kommer orgasmen når den kommer.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...