Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å si nei til ferie i år for å spare penger. Er det unormalt? 

Anonymkode: 37757...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er fornuftig. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å si nei til ferie i år for å spare penger. Er det unormalt? 

Alle må ta ut ferie. Du kan bare bli hjemme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, mordi skrev:

Alle må ta ut ferie. Du kan bare bli hjemme. 

Skal ha fri og være hjemme. Men ikke reise med pengene mine, kun spare. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gjøre det samme. Skal riktignok få være på hytta til foreldrene mine også i perioder, men det blir ikke dyrere enn en bussbillett til og fra. Ser på disse tider som en ypperlig anledning til sparing. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal overføre 14 dager ferie til neste år, og spare pengene hvis utenlandsturen ikke blir noe av. 

Anonymkode: 1f4b6...880

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norsk reiseliv trenger inntekter i år, de også, så jeg sparer ikke. Dessuten er det masse spennende steder jeg ikke har sett i eget land. 

Anonymkode: 938b1...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen og trenger ikke spare til noe, så jeg bruker pengene på nye opplevelser. I år blir det deler av Finnmark :) 

Anonymkode: 45351...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

altfor mange som ikke tør å ta Norgesferie. Foruten elendige coronafrokoster på norske hoteller så er det mye å oppleve!

Anonymkode: dba71...47d

AnonymBruker
Skrevet

Har ferie nå, for første gang i Norge i mine 31 år..... sååå mye fint å se, koselige små byer, kulper å bade i, fosser å besøke++++ Kristiansand nå, Flekkefjord i går. Bergen før det. Hadde aldri trodd at norgesferie kunne være så bra! Prøv det! 

Anonymkode: 0e139...13a

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2020 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Jeg skal overføre 14 dager ferie til neste år, og spare pengene hvis utenlandsturen ikke blir noe av. 

Det samne er min plan også. 

Anonymkode: 8bb75...8fa

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

altfor mange som ikke tør å ta Norgesferie. Foruten elendige coronafrokoster på norske hoteller så er det mye å oppleve!

Anonymkode: dba71...47d

Tør? Hva har det med saken å gjøre? Norgesferie er for folk med bil. 

AnonymBruker
Skrevet

Får jo ikke dratt noe særlig i år, så i år sparer vi også for å ta oss en skikkelig ferie neste år

Anonymkode: b7458...c6c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er smart:) og gjør det samme selv (tar heller ikke ut ferie, er konsulent, så velger selv). Tror det er litt uvanlig, men det synes jeg ikke man skal bry seg om. Gjør som du har lyst til!

Anonymkode: 83b04...54f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd for at vi bruker minst like mye penger på hjemmeferie som når vi er ute på tur. Nå må vi jo unne oss noe ekstra for at ikke barna bare skal sitte inne og spille ipad hele ferien. Hvis vi drar ut med barna på minigolf og pizza, blir det temmelig dyrt. Så kommer andre folk som er på norgesferie innom og spør om de kan overnatte, matbudsjettet vårt har vært sinnssykt høyt i sommer. Så må vi kanskje dra og bade på badeland (det er 10 grader og høljende regn her nå), det koster ca 800 kr for familien.

Når vi er på tur, går vi mye rundt og ser oss om i fremmede land. Det er sjelden vi kjøper inngang til fornøyelsesparker, drar på kino osv, det er nok spennende å bare være et annet sted. Mat er mye billigere, både ute og i butikk. Jeg vet ikke hvorfor, men føler at pengene bare har rast ut selv om vi bare har vært hjemme. 😞

Anonymkode: 53796...939

Skrevet

Spare. Alltid spare. Det overgår det aller meste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...