AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Hei! Hører så mye om disse søvnregresjonene, spesielt denne ved 4 mnd og denne ved 8 mnd. Hvilken er vanligst å oppleve? Hvilken er typisk den tøffeste? Anonymkode: 919e3...a50
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Baby 10 mnd her, merket ikke noe ved 4 eller 8 mnd Anonymkode: da688...078
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Jenta vår endret plutselig søvnmønster ved 8 måneder. Før regresjonen var hun lett å legge og sov til neste dag. Så plutselig sov hun kun 30 min, våknet og var våken til 00-01. Det hjalp ikke å la henne ligge på mørkt rom, hun var fornøyd og våken uansett. Det varte i hele to måneder. Hyggelig med mer tid med henne, men som A-menneske som vanligvis legger seg 22 senest var det tøft! Anonymkode: 437ad...7ac
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Vi merket ikke noe ved 4 mnd. hverken sist eller nå. Sist begynte babyen å våkne mye om natten og ville holdes av meg da hun var 8 mnd., men det skjedde samtidig med at jeg begynte å jobbe igjen etter permisjonen. Det varte i ca. to uker, og jeg tror egentlig det hadde sammenheng med endringene i hverdagen hennes, og at jeg plutselig ikke var der hele tiden. Nr. to er 5 mnd nå, og vi har nettopp fått en utfordring i form av at hun har begynt å våkne og være veldig våken kl 04. Anonymkode: c5b47...7ac
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Vi merket den ved 4 mnd ved at han plutselig våknet hver 30 min hele døgnet, også om natta 😰 Sovnet heldigvis greit med litt pupp, denne perioden varte ca 2 uker for vår del. Verre nå ved 8 mnd hvor han er vanskelig å legge, i tillegg til at han er våken 01-04 hver eneste natt. Blid som en sol, lys våken og står og hopper i senga 😑😑 Flirer, ler og turner.. Har vart 2 uker nå og jeg ber hver eneste kveld om at det snart skal gå over 😅 Jeg tror 4 og 8 mnd er de største og vanligste å oppleve. Men det finnes også 6 mnd, 11 mnd osvosv. Anonymkode: 039c4...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå