AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Jeg griner ganske ofte for tiden da jeg får orgasme. Jeg aner ikke hvorfor. Jeg bare begynner å grine helt ukontrollert. Skjønt at det er normalt, men hva er det som gjør at man plutselig begynner å grine? Er det underliggende problemer? Anonymkode: 19b7c...13e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 ha, jeg griner når jeg IKKE får orgasme. Det er akkurat som om utløsningen i stedet går opp i hodet og presser tårekanalene. Merkelig følelse, og ganske frustrerende! Det må være noe med hjerne/nervebanene som tar seg en blåbærtur. Anonymkode: 0d6c7...383
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Det er ikke uvanlig. En orgasme er en fysisk og emosjonell påkjennelse. Ikke skam deg over det, og ikke hold tilbake.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Crygasm er en ting 😅 https://www.google.no/amp/s/www.refinery29.com/amp/en-us/crymax-women-orgasm-effects Du kan sikkert google om du vil lese enda mer 😄 Anonymkode: ad2ed...217
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Jeg begynner å le jeg, men min nye kjæreste tror at jeg ler av han, så han har sagt at jeg får ikke lov å le når jeg kommer. Det gjør at orgasmen bli svakere😑 Anonymkode: 0e7b9...38d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 For meg har det skjedd et par ganger. Da har jeg hatt et stort emosjonelt trykk inni meg som har vært der over flere dager, ikke klart å gråte eller få det ut på annen måte. Anonymkode: 67ae6...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å le jeg, men min nye kjæreste tror at jeg ler av han, så han har sagt at jeg får ikke lov å le når jeg kommer. Det gjør at orgasmen bli svakere😑 Anonymkode: 0e7b9...38d Dump han om han ikke aksepterer det. Har du forklart han det? Anonymkode: 604ef...350 2
Fioljenta Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 Jeg kan le og grine om hverandre i et kaos. Og det skjer oftest når jeg har det best ellers i hverdagen (dvs. lite stress og sånt). Kanskje fordi jeg da har lettere for å «gi slipp» og være «helt med»? Uansett, er det akkurat som om at jeg har det så godt at følelsene bare kortslutter og så kommer det tilfeldige reaksjoner ut. Jeg tror ikke det er på grunn av underliggende problemer.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Jeg begynner å gjespe jeg. Anonymkode: 2b692...cb5
Kala Skrevet 29. juni 2020 #10 Skrevet 29. juni 2020 Det hender seg at jeg gråter på vei ned fra en orgasme. Spesielt om kjæresten og jeg har hatt en dårlig periode, eller når sexen og orgasme var heftig nok. Jeg renner over av følelser.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #11 Skrevet 29. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg griner ganske ofte for tiden da jeg får orgasme. Jeg aner ikke hvorfor. Jeg bare begynner å grine helt ukontrollert. Skjønt at det er normalt, men hva er det som gjør at man plutselig begynner å grine? Er det underliggende problemer? Anonymkode: 19b7c...13e er du forelsket? Anonymkode: e6cd0...d7c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #12 Skrevet 29. juni 2020 Jeg husker jeg kunne begynne og grine når jeg var fersk i sexgamet, før jeg lærte hvordan kroppen min funket og fikk orgasme. Så istedenfor orgasme når jeg lå og hadde sex med kjæresten, så toppet det seg slik at jeg brått begynte å grine der jeg skulle ha fått en orgasme (men ikke fikk det til). Griningen ga seg etter at vi knakk koden for hvordan jeg skulle få orgasme, hvilke triggere som måtte til. Da fikk jeg orgasme istedet for den grininga. For meg virker det derfor som om kroppen ble oversvømt av følelser under sexen den ikke fikk utløp for, så kom tårene istedenfor, for å få ut NOE. Anonymkode: 26821...1e2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #13 Skrevet 29. juni 2020 Jeg gjør dette en gang i blant, det er liksom rett i krampegråt og det føles egentlig helt teit og flaut. Det er jo bare fysisk liksom, ikke emosjonelt der og da. Men det kan hende det skjer oftere i perioder jeg bærer på mye stress og bekymringer. Anonymkode: 2c4ed...683
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #14 Skrevet 14. november 2023 Ikke ofte det skjer med meg. Men det kan hende jeg gråter etter en orgasme. Aner ikke hvorfor. Klarer ikke å holde det tilbake. Mannen elsker når det skjer. Jeg er ikke så glad for at det skjer. Men men. Anonymkode: 2298b...31c
Bamseklemmer Skrevet 14. november 2023 #15 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ikke ofte det skjer med meg. Men det kan hende jeg gråter etter en orgasme. Aner ikke hvorfor. Klarer ikke å holde det tilbake. Mannen elsker når det skjer. Jeg er ikke så glad for at det skjer. Men men. Anonymkode: 2298b...31c Er det ikke fordi du blir rørt tror du?🤔
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #16 Skrevet 14. november 2023 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Er det ikke fordi du blir rørt tror du?🤔 Mulig🤷🏼♀️men blir jo litt satt ut av det. Anonymkode: 2298b...31c 1
Sphere Skrevet 14. november 2023 #17 Skrevet 14. november 2023 Etter en veldig god orgasme kan jeg begynne å le. Sikkert noe av samme mekanismen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå