AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Nå er jeg dr*ttlei alle koronarestriksjonene og vil leve mens jeg lever. Dør jeg av korona fordi jeg lever livet, så får det bare bli sånn. Anonymkode: f38da...9d8 9
skrue Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Jaja, regner med at du er er troll, men dessverre er det endel som tenker slik. Restriksjoner er der for å beskytte bestemoren din, ikke deg selv. 24
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Alle ble vel lei etter demonstrasjonen.. Hvorfor skal andre ta hensyn når femten tusen ikke gjorde det??? Anonymkode: 62497...12d 11
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 3 minutter siden, skrue skrev: Jaja, regner med at du er er troll, men dessverre er det endel som tenker slik. Restriksjoner er der for å beskytte bestemoren din, ikke deg selv. Hvorfor tror du dette er troll...Vi en mange som er lei corona. Og jeg mener man må ha lov å si det og!!!! Anonymkode: 2202f...22b 13
Chivas Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle ble vel lei etter demonstrasjonen.. Hvorfor skal andre ta hensyn når femten tusen ikke gjorde det??? Anonymkode: 62497...12d For å spare liv. Jeg ble fryktelig provosert etter alle demonstrasjonene, og av at det meste er blitt åpnet opp. Idiotisk. Det hjelper ikke at du også gir opp nå. Du kan i verste fall ta livet av mange mennesker med den holdningen der. 19
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 Jeg er drittlei opplegget selv, men jeg unngår å utsette andre for en livstruende sykdom selv om den sannsynligvis vil være ufarlig for meg. Jeg skulle gjerne dratt til grensen (har mulighet som hjemmeværende), men jeg lar være for andres del! Anonymkode: 1d55c...eb0 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg dr*ttlei alle koronarestriksjonene og vil leve mens jeg lever. Dør jeg av korona fordi jeg lever livet, så får det bare bli sånn. Anonymkode: f38da...9d8 Så egoistisk og uempatisk du er! Anonymkode: 47ff9...63d 7
Chivas Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du dette er troll...Vi en mange som er lei corona. Og jeg mener man må ha lov å si det og!!!! Anonymkode: 2202f...22b DU er lei av Corona? Har DU jobbet med CoVid-pasienter, og utsatt både deg selv og dine nærmeste for viruset? Har DU måtte gå rundt 8 timer innpakket i smittevernsutstyr så du tror du skal svime av? Har DU sett pasienten din liggendes i sengen og blitt kvelt og følt deg totalt maktesløs? Har DU i det hele tatt ofret noe av betydning under denne pandemien? JEG er lei! DU har ikke lov til å være lei. 48
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 3 minutter siden, Chivas skrev: For å spare liv. Jeg ble fryktelig provosert etter alle demonstrasjonene, og av at det meste er blitt åpnet opp. Idiotisk. Det hjelper ikke at du også gir opp nå. Du kan i verste fall ta livet av mange mennesker med den holdningen der. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så egoistisk og uempatisk du er! Anonymkode: 47ff9...63d Dere er vel kanskje blant de som ikke ble spesielt hardt rammet av restriksjonene. Men man kan ikke holde Norge stengt i 2-5 år, da vil det ikke være noe igjen. Ingen jobber, ikke helsevesen eller kulturtilbud whatsoever. Og dermed heller ingenting for 99% av befolkningen å leve av. Anonymkode: 414f3...da9 9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 10 minutter siden, skrue skrev: Jaja, regner med at du er er troll, men dessverre er det endel som tenker slik. Restriksjoner er der for å beskytte bestemoren din, ikke deg selv. Nåja, viser seg jo at mange yngre også blir veldig dårlige og av og til langvarig og kan få senskader. Så syns ikke den holdninga om at det «er ikke farlig for meg» er helt ok heller Anonymkode: beee7...476 8
theundead Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg dr*ttlei alle koronarestriksjonene og vil leve mens jeg lever. Dør jeg av korona fordi jeg lever livet, så får det bare bli sånn. Anonymkode: f38da...9d8 Vi har dessverre mange idioter som deg, ser de ute nå, i skjorts og i store gjenger på 30 stykk, skal drikke øl ute i offentligheten og tror det er springbreak Dere er egoistiske og ødelegger for alle oss andre. Dere klarer 1 sommer med mindre sosiale treff og alkohol Burde gitt gratis kondom til dere, så dere ikke reproduserer flere egoistiske idioter 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Skrevet 28. juni 2020 Alle er lei, men restriksjonene er der av en grunn. Drittlei jeg også, men sånn er det bare. Enda mer lei av hensynsløse tullinger som ikke respekterer at man ønsker avstand. Anonymkode: c0c8f...abe 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #14 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, theundead skrev: Vi har dessverre mange idioter som deg, ser de ute nå, i skjorts og i store gjenger på 30 stykk, skal drikke øl ute i offentligheten og tror det er springbreak Dere er egoistiske og ødelegger for alle oss andre. Dere klarer 1 sommer med mindre sosiale treff og alkohol Burde gitt gratis kondom til dere, så dere ikke reproduserer flere egoistiske idioter Men det er altså slik at det ikke bare blir denne ene sommeren. Vaksiner er sannsynligvis ikke klar før om tidligst 12-18 måneder, og det kan i verste fall ta 2-3 år. Så skal man produsere nok til store deler av verden, så da kan det gå 4-5 år. Det er altså sommeren 2020, 21, 22, 23 og 24 vi snakker om her (og ellers i året også). Man kan ikke slutte å leve helt gjennom så mange år, man må nyte litt fritid, og man må tilbake på jobb. Anonymkode: 414f3...da9 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Skrevet 28. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er vel kanskje blant de som ikke ble spesielt hardt rammet av restriksjonene. Anonymkode: 414f3...da9 Det kan du tro, men jeg ble nok betydelig hardere rammet enn deg. Det er ikke snakk om å holde «Norge stengt i 2 - 5 år». Det er snakk om å holde én meters avstand til andre, vaske/sprite hender ofte og ikke gå ut hvis man føler seg syk. Hvis det er så vanskelig, for folkehelsens skyld, vil jeg si at dere begge er egoistiske og uempatiske. Anonymkode: 47ff9...63d 5
Gjest Warrior Skrevet 28. juni 2020 #16 Skrevet 28. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg dr*ttlei alle koronarestriksjonene og vil leve mens jeg lever. Dør jeg av korona fordi jeg lever livet, så får det bare bli sånn. Anonymkode: f38da...9d8 Bare ikke klag når Norge må stenges ned igjen og du sliter med penger. Alle er lei for faen! Lei drittviruset. Drittlei folk som gir faen og gjør sånn at vi ALDRI får bort viruset. Kan det ikke dø ut? Nei går ikke det pga mennesker skal gi faen og ødelegge for alle.
HalldirV2 Skrevet 28. juni 2020 #17 Skrevet 28. juni 2020 10 minutter siden, Chivas skrev: DU er lei av Corona? Har DU jobbet med CoVid-pasienter, og utsatt både deg selv og dine nærmeste for viruset? Har DU måtte gå rundt 8 timer innpakket i smittevernsutstyr så du tror du skal svime av? Har DU sett pasienten din liggendes i sengen og blitt kvelt og følt deg totalt maktesløs? Har DU i det hele tatt ofret noe av betydning under denne pandemien? JEG er lei! DU har ikke lov til å være lei. Takk til deg og alle dere andre i helsenorge, dere gjør en fantastisk jobb 👏 18
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #18 Skrevet 28. juni 2020 12 minutter siden, Chivas skrev: JEG er lei! DU har ikke lov til å være lei. Særdeles usympatisk. Du vet da ingenting om TS sin hverdag og erfaringer Anonymkode: aa068...bca 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #19 Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan du tro, men jeg ble nok betydelig hardere rammet enn deg. Det er ikke snakk om å holde «Norge stengt i 2 - 5 år». Det er snakk om å holde én meters avstand til andre, vaske/sprite hender ofte og ikke gå ut hvis man føler seg syk. Hvis det er så vanskelig, for folkehelsens skyld, vil jeg si at dere begge er egoistiske og uempatiske. Anonymkode: 47ff9...63d Det er ikke problematisk med vanlige hygieneregler og avstandsregler nei, men det var ikke det jeg siktet til, men de mer drastiske tiltakene. På et eller annet tidspunkt vil antall smittede også i Norge bli meget høyt, siden man ikke kan stanse et virus av denne typen. Spørsmålet er hvordan man da skal reagere på det. Anonymkode: 414f3...da9 3
Loff77 Skrevet 28. juni 2020 #20 Skrevet 28. juni 2020 12 minutter siden, Chivas skrev: DU er lei av Corona? Har DU jobbet med CoVid-pasienter, og utsatt både deg selv og dine nærmeste for viruset? Har DU måtte gå rundt 8 timer innpakket i smittevernsutstyr så du tror du skal svime av? Har DU sett pasienten din liggendes i sengen og blitt kvelt og følt deg totalt maktesløs? Har DU i det hele tatt ofret noe av betydning under denne pandemien? JEG er lei! DU har ikke lov til å være lei. For noe tull, blir jo samme for en snekker da som sikkert er lei av att folk ikke gjør noe vedlikehold på taket så han må skifte det. Hvis det er jobben din så gjør den og hold kjeft, eller bytt jobb da. Endelig så skjer det jo noe på intensiven istedenfor de vanlige hypokonderne:) 5
Anbefalte innlegg