AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Mitt barn på 20 mnd har ikke bæsjet på to dager og nå har hun vært mye lei seg de siste timene fordi hun er forstoppet. Hva hjelper kjære erfarne mødre?❤️ Jeg har i dag brukt movicol etter anbefaling fra legen men hun har fortsatt ikke bæsjet Anonymkode: c1efb...42b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Prøvd malt? Svisker? Drikker hun nok i løpet av dagen? Anonymkode: 04302...0e4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Hvis hun er skikkelig forstoppet hjelper det nok ikke å pøse på med ting som gir løsere avføring, det må gis forebyggende, og det er kanskje en «propp» nederst. Min var tydelig forstoppet en gang, og måtte få microlax for å få ut proppen nederst. Var tydelig utilpass og hylskreik hver gang han egentlig måtte bæsje, men klarte ikke å få ut noe. (Og det skjønner jeg, når jeg så størrelsen på det som kom ut etter microlaxen 😅) Anonymkode: d481b...438
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun er skikkelig forstoppet hjelper det nok ikke å pøse på med ting som gir løsere avføring, det må gis forebyggende, og det er kanskje en «propp» nederst. Min var tydelig forstoppet en gang, og måtte få microlax for å få ut proppen nederst. Var tydelig utilpass og hylskreik hver gang han egentlig måtte bæsje, men klarte ikke å få ut noe. (Og det skjønner jeg, når jeg så størrelsen på det som kom ut etter microlaxen 😅) Anonymkode: d481b...438 Får man microlaxen uten resept? ts Anonymkode: c1efb...42b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man microlaxen uten resept? ts Anonymkode: c1efb...42b Jepp, men jeg ville definitivt snakket med en lege eller farmasøyt på apoteket før du gir det. Man skal aldri ta lett på å gi legemidler til barn Anonymkode: 04302...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, men jeg ville definitivt snakket med en lege eller farmasøyt på apoteket før du gir det. Man skal aldri ta lett på å gi legemidler til barn Anonymkode: 04302...0e4 Det glemte jeg å skrive, hør med legen først ja 😊 Det gjorde jeg også 😊 Anonymkode: d481b...438 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 Vi har også måttet gi microlax pga gigantisk «propp». Men nå står barnet på movicol fast og vi slipper det. Anonymkode: be301...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå