Gjest Anonym Bruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Det hevdes at kvinner er mer følelsesladet en menn, og de i langt større grad en menn har behov for bekreftelser, komplimanger, støtte intimkontakt som ledd i en sexuelle tenning. Det hevdes at forutsettningen for god sex til en kvinne er ikkje hvordan partneren oppfører seg denne eine timen i sengen . Nei, det avgjørende er hvordan han oppfører seg i hjemmet de øvrige 23 timene av døgnet. Menn og kvinner har m.a forskjellig humor som igjen kan komme til utrykk igjennom følelser. Menn tradisjonelt sett innbyrdes ikkje så lett for å snakke om følelser som kvinner har kvinner har kvinner i mellom. Når menn og kvinner og menn deler tanker og følelser som snakker de ofte om 2 forskjellige ting, og ikkje alltid de indentifiserer seg med hverandres Menn ønsker gjerne å gå "rett på sak " når de er klar for sex, men kvinne må vel ha noen runder med seg sjølv før hun er ordentlig klar, og er gjerne avhengi at eit psykisk / fysisk forspill. ?
Chumi Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Elsker sex etter at vi har sendt masse flørtende meldinger, kysset og tullet gjennom dagen, så har foreplay og sex! Men liker at han tar meg bakfra mens jeg pusser tenna også da 😂
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Det er ikke en helt klar fasit på dette, vi er ulike mennesker. Min mann prater mer om følelser enn meg. Er mer romantisk også. Jeg liker både kos og sex. Må ikke gå noen runder med meg selv for å ha sex. Jeg ønsker sex når jeg er kåt. Kåt blir jeg jevnlig, helt uavhengig av noe annet enn at det er 2-3 dager siden sist. En mann kan ødelegge denne naturlige kåtheten ved å være en egoistisk eller ubehagelig tulling, men det må litt til. Beste måten å ødelegge den på er å ikke ha en tilnærming til sex, eller utførelse av det, som tiltaler meg. Være ufin /ekkel, eller påføre meg fysisk ubehag. Jeg blir da likevel kåt, men får ikke lyst på akkurat ham. Om kvinner ikke blir kåte er det en mangel i dem, eller noe er blitt ødelagt veldig. Av skam for eksempel. Anonymkode: f9ccc...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå