Gå til innhold

Noen her med Svane intelligel her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare spørre dere om hvordan dere føler bevegelsene i senga når de som ligger ved siden av snur seg og beveger deg. 

Skrevet

Merker det ikke

Skrevet (endret)

Vi har den dyreste kontinentalsenga og jeg føler jeg ligger på toppen av en gele, jeg ligger ut vugger frem og tilbake, og beveger han ber på beina så resonerer det skikkelig.  Vi har klaget på dette, sendt inn film av bevegelsene etc. 

Endret av Palma
Skrevet

Rart. Vet ikke om min er den dyreste, men det er da en Svane Intelligel. Merker ingen bevegelser på min side når han snur seg..

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Petra75 skrev:

Rart. Vet ikke om min er den dyreste, men det er da en Svane Intelligel. Merker ingen bevegelser på min side når han snur seg..

Reagerte på det første dagen.  Kunne godtatt det om det var en billig seng. Men ikke til 62.000 kr.  Nå har det gått 6 mnd siden vi klaget og ikke mye skjer

Skrevet

Ingen flere som har den sengen her?

Skrevet (endret)

Til uka kommer det en selger fra Ekornes  hjem til oss.  Spent på hva han sier. De som har ligget i senga vår sier det er som å ligge i en vannseng🙈

Endret av Palma
AnonymBruker
Skrevet

Svane Intelligel er det beste som finns! Men vi har to madrasser altså, kontinental, med en tykk overmadrass. Merker ikke noe bevegelse da.

Anonymkode: a83f0...41b

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svane Intelligel er det beste som finns! Men vi har to madrasser altså, kontinental, med en tykk overmadrass. Merker ikke noe bevegelse da.

Er det vi har også.  Har Svane zenit. Dritdyr. Så veldig spent på hva selgeren sier.  

Greit og få vite hva andre sier som har samme seng. 

Endret av Palma
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Palma skrev:

Er det vi har også.  Har Svane zenit. Dritdyr. Så veldig spent på hva selgeren sier.  

Greit og få vite hva andre sier som har samme seng. 

Vi har Svane Zefir. Tror en av dem (Zenit eller Zefir) skal være mykere enn den andre, men husker ikke hvilken. Vi er veldig fornøyd i hvert fall. Skjønner ikke at den kan bli sånn duvete som du beskriver. Må nesten være en konstruksjonsfeil.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Svane Zefir. Tror en av dem (Zenit eller Zefir) skal være mykere enn den andre, men husker ikke hvilken. Vi er veldig fornøyd i hvert fall. Skjønner ikke at den kan bli sånn duvete som du beskriver. Må nesten være en konstruksjonsfeil.

Siden gubben er så lang, så har vi en seng på 180x210. Den måtte de produsere etter bestilling  Vi tror også at det er en produksjonsfeil på den.  

Vi tør knapt bevege oss når vi har lagt oss. Blir vekt så og si hver natt av at han snur seg.  Og når han står opp om morgenen 3 timer før meg. Da vugger det veldig. Kjenner jeg er skikkelig irritert på senga.  

Skjønner at jeg må forvente at jeg merker han litt,  men ikke så mye som det er nå

Skrevet

Vi får bytte sengen... phuuu... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Så bra det ordnet seg.

Vi har også svane gel men vårt problem er at vi for så vondt i ryggen. 

Jeg skjønner ikke at en seng til 50 000 skal gjøre at du føler at korsryggen må knekkes på plass hver morgen.

Dere som er fornøyd. Hvordan overmadrass har dere?

Anonymkode: 209bf...123

AnonymBruker
Skrevet

Vår intelligente Svane har en 8 cm tykk overmadrass (også Svane). Den fulgte med kontinentalsenga. 

Skrevet

Å vår var det den tykkeste og dyreste.  Vi bytter til toppmodellen til Odel. Så får vi krysse fingrene for de den ikke skaper problemer😆

Selgeren på fagmøbler sa at intelligel i kanskje ikke var noe for oss og da vi kunne bytte,  så tok han tilbake den andre senga.  De har brukt 6 mnd siden vi klaget fleste gangen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...