Gå til innhold

Dere som har vært lenge i forhold og barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Hvordan er lysten? Finner dere på mye nytt eller går det mye i det samme?

Anonymkode: 264a2...ef8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

10 år og 2 barn. Har sex ca 1 gang i uken. Altfor lite. Jeg syns han blir for gira på eksperimentering hvis jeg «slipper han til», mens jeg vil ha mer kos og kyss. Jeg har lyst, men forstår ikke hvorfor det må ta helt av hver gang? Vi kunne hatt mye mer sex hvis han gav litt utrykk for at han var gira på MEG. Han vet dette, og jeg får så vidt ligge inntil han etter sex. Så sånn går nå dagene...

Anonymkode: 17139...fb4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen 15 år, har et barn. Sex ca to ganger i måneden. Egentlig alt for lite, men ungen sover så dårlig, og har gjort det i alle sine 7 år, og når den endelig sovner vil man bare besvime i seng.

I tillegg skal mannen gjøre det meste ut av det hver gang siden det blir så sjeldent. Og det er så sykt tiltak, så da kvir jeg meg for det. Fatter ikke hvorfor man må mase med å holde ut lengst mulig, og multiple orgasmer etc, HVER forbanna gang. Jeg liker en kjapp en! Menn som «holder ut» er et mareritt, man blir både sår og begynner å kjede seg etterhvert. Takke meg til en som kommer for tidlig, så kan man heller ta opp igjen tråden neste dag eller noe...

Et siste problem er at jeg trenger kos og fysisk kontakt som ikke er seksuelt, for å få mer lyst på sex. Mens mannen ikke vil ha fysisk kontakt om han ikke får sex. Kan ikke engang gi meg en klem uten at det skal bli seksuelt 😕 Langt mindre en massasje eller å sitte i armkroken - da mååå hendene begynne å tafse, med det resultat at jeg bare vil trekke meg unna. 

Og ja, jeg har prøvd å snakke om det, hundre ganger.

Anonymkode: f917b...4fe

• Liker 4
Skrevet

53 år gamle. Vært sammen i 34 år, gift i 28 år. To barn på 19 og 22 år.

Sex i snitt to ganger i uken, mer i ferier. Fem ganger i uken som gikk. Den siste gangen startet vi i doggy, han tok meg. Mye munnsex. Leketøy er vanlig.

Mye kos i det daglige. Tungekyss nesten hver dag. Kjærtegn mellom bena. Blikk. Nakne når vi sover. 

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen 15 år, har et barn. Sex ca to ganger i måneden. Egentlig alt for lite, men ungen sover så dårlig, og har gjort det i alle sine 7 år, og når den endelig sovner vil man bare besvime i seng.

I tillegg skal mannen gjøre det meste ut av det hver gang siden det blir så sjeldent. Og det er så sykt tiltak, så da kvir jeg meg for det. Fatter ikke hvorfor man må mase med å holde ut lengst mulig, og multiple orgasmer etc, HVER forbanna gang. Jeg liker en kjapp en! Menn som «holder ut» er et mareritt, man blir både sår og begynner å kjede seg etterhvert. Takke meg til en som kommer for tidlig, så kan man heller ta opp igjen tråden neste dag eller noe...

Et siste problem er at jeg trenger kos og fysisk kontakt som ikke er seksuelt, for å få mer lyst på sex. Mens mannen ikke vil ha fysisk kontakt om han ikke får sex. Kan ikke engang gi meg en klem uten at det skal bli seksuelt 😕 Langt mindre en massasje eller å sitte i armkroken - da mååå hendene begynne å tafse, med det resultat at jeg bare vil trekke meg unna. 

Og ja, jeg har prøvd å snakke om det, hundre ganger.

Anonymkode: f917b...4fe

Akkurat der tror jeg du traff spikeren på hode for sånn type halvparten av alle par som ikke har særlig mye sex. Den andre halvparten er sånn der mannen spør, dama er litt negativ og mannen sier «åååå du vil jo aaaldrii», noe som er så lite turn on som det går an 😂 igrunn bygger det på hvor ulike menn og kvinner er 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 10 år.har ett barn. Har sex 1 gang i mnd.

Anonymkode: 2a9e7...2ce

Skrevet

Vært sammen i seks år, tre barn. Han noen ganger sex hver dag, og plutselig to ganger en dag i mellom. Men plutselig går det en uke og to mellom også... snitt tre ganger i uka tipper jeg. 

for min del synes jeg vi har litt lite foreplay og litt lite kos i hverdagen. Jeg liker litt småflørting i hverdagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 20 år og har et barn. 

Sex 4 ganger i uka i snitt. Deilig når man har overskudd etter småbarnstiden 😀

Anonymkode: f7f3b...8fc

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 9 år, et barn sammen. Noen ganger flere mnd i mellom. Hun vil mer, jeg vil egentlig ikke i det heletatt.

Anonymkode: d575f...bb8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen i 9 år, et barn sammen. Noen ganger flere mnd i mellom. Hun vil mer, jeg vil egentlig ikke i det heletatt.

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Firebarnsmor86 said:

Hvorfor ikke?

En god blanding av å få høre alt jeg gjør galt, eventuelt ikke gjør, en personlighet som egentlig ikke vil høre hva andre har å si og beskrivende prat om hemoroider/forstoppelse (jeg kan ikke uttrykke nok hvor avtennende det er)

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god blanding av å få høre alt jeg gjør galt, eventuelt ikke gjør, en personlighet som egentlig ikke vil høre hva andre har å si og beskrivende prat om hemoroider/forstoppelse (jeg kan ikke uttrykke nok hvor avtennende det er)

Forstår deg veldig godt. Har du snakket med henne om det?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Firebarnsmor86 said:

Forstår deg veldig godt. Har du snakket med henne om det?

Ja, men utrolig nok så ender "vi" opp med å snakke om hva jeg gjør galt eller må gjøre annerledes.

• Liker 1
Skrevet

1 barn, sammen i 8 år. Litt opp og ned, 1-4 ganger i uka. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men utrolig nok så ender "vi" opp med å snakke om hva jeg gjør galt eller må gjøre annerledes.

Høres forferdelig vanskelig ut. Jeg personlig hadde kanskje gått for brydd. Livet er for kort 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

7 år, 1 barn. Så og si hver dag. Ettåringen sover godt på natta så har goood tid og lysten er tilbake for fullt👏🏼👏🏼

Anonymkode: e3034...0b9

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Chumi skrev:

Akkurat der tror jeg du traff spikeren på hode for sånn type halvparten av alle par som ikke har særlig mye sex. Den andre halvparten er sånn der mannen spør, dama er litt negativ og mannen sier «åååå du vil jo aaaldrii», noe som er så lite turn on som det går an 😂 igrunn bygger det på hvor ulike menn og kvinner er 

Du glemte den halvparten der det er mannen som ikke har lyst.

Anonymkode: 20460...d85

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte den halvparten der det er mannen som ikke har lyst.

Anonymkode: 20460...d85

Ja, det er også en halvpart, og en halvpart som bare ikke får tid. Da er vi oppe i ca 200% av alle par. Ikke så god i matte jeg😂

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Firebarnsmor86 said:

Høres forferdelig vanskelig ut. Jeg personlig hadde kanskje gått for brydd. Livet er for kort 

Jobber med saken.

AnonymBruker
Skrevet

17 år og to barn. Alt fra en gang hver 14.dag til flere ganger pr dag. Som regel to-tre ganger i uka. Har vi barnefri helg er det tre ganger om dagen.

Prøver stadig vekk noe nytt, men standarden vår tenner meg evig nok.

Anonymkode: c6383...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...