AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Vi er helt i bli kjent fasen, men først åpnet han snapper ganske kjapt og svarte alltid osv. Han er typisk veldig aktiv på snap. Så nå har det skjedd 2 dager at han lar være å åpne snap fra meg på leenge. Men ser snapscoren øker, så han er tydeligvis inne å åpner andre snapper eller sender selv. Er vel ikke vits i å spørre engang, dette er jo rødt flagg? Vet ikke hvordan jeg skal ta det videre nå egentlig? Bare droppe han? Har jo lyst til å bli kjent med han da.. Anonymkode: 70319...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Trekk deg kraftig tilbake selv, og sjekk hvordan han reagerer. Anonymkode: aeea4...8dc 24 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekk deg kraftig tilbake selv, og sjekk hvordan han reagerer. Anonymkode: aeea4...8dc Prøvde det en dag og hørte ikke noe før langt utpå neste dag når jeg tok kontakt. Han nevnte en gang at han var redd for å sende for mye snap til meg og jeg sa han absolutt ikke gjorde det. Men vet ikke, har vel skjedd noe i mellomtiden. Hvorfor unngår han å åpne de tror dere? Anonymkode: 70319...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Har dere hatt sex? Anonymkode: 42b68...e4d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har dere hatt sex? Anonymkode: 42b68...e4d Nei, men har sovet sammen Anonymkode: 70319...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er helt i bli kjent fasen, men først åpnet han snapper ganske kjapt og svarte alltid osv. Han er typisk veldig aktiv på snap. Så nå har det skjedd 2 dager at han lar være å åpne snap fra meg på leenge. Men ser snapscoren øker, så han er tydeligvis inne å åpner andre snapper eller sender selv. Er vel ikke vits i å spørre engang, dette er jo rødt flagg? Vet ikke hvordan jeg skal ta det videre nå egentlig? Bare droppe han? Har jo lyst til å bli kjent med han da.. Anonymkode: 70319...b4b Enig med de over. Trekk deg tilbake og la ham komme til deg. Løp aldri etter noen som ikke vil ha deg. vil han ha deg, vil du merke det når det blir helt stille fra deg. Anonymkode: deb16...ce0 21
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig med de over. Trekk deg tilbake og la ham komme til deg. Løp aldri etter noen som ikke vil ha deg. vil han ha deg, vil du merke det når det blir helt stille fra deg. Anonymkode: deb16...ce0 Får vel gjøre det ja. Bare redd han misforstår og tror jeg trekker meg unna fordi jeg ikke liker han? Han skulle hjelpe meg med noe elektrisk siden han er elektriker. Kunne kanskje brukt den for å se om han er interessert i å se meg mer? Anonymkode: 70319...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 Ærh, var inne å sjekka scoren igjen og nå har den økt enda mer uten at han har åpnet min. Jaja, får anse meg som dumpet. Anonymkode: 70319...b4b 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærh, var inne å sjekka scoren igjen og nå har den økt enda mer uten at han har åpnet min. Jaja, får anse meg som dumpet. Anonymkode: 70319...b4b Fjern han som venn. Ikke blokker, da kan du finne på å fjerne blokkeringen for å sende han snapper igjen;) Anonymkode: 858c2...68b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får vel gjøre det ja. Bare redd han misforstår og tror jeg trekker meg unna fordi jeg ikke liker han? Han skulle hjelpe meg med noe elektrisk siden han er elektriker. Kunne kanskje brukt den for å se om han er interessert i å se meg mer? Anonymkode: 70319...b4b Du trekker deg jo ikke unna ved å ikke sende meldinger, når han ikke svarer på de som du har sendt er det jo han som må ta videre initiativ. Gjør han det ikke er det akkurat det samme som å si "jeg er ikke interessert" Er i samme situasjon selv ovenfor en dame jeg har datet lenge, som ikke holdt en avtale. Har ikke hørt mer fra henne. Jeg tar tar aldri initiativ etter dette, det betyr ikke at jeg ikke er interessert, har bare fått nok nå. Forstår hun ikke dette er det fordi hun er en egoist, men vet du hva? Det kalles ghosting i ditt tilfelle. I mitt kalles det slow fading. Sjansen for at det er over og ut for godt er nok stor ja. Anonymkode: 0198d...b90 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fjern han som venn. Ikke blokker, da kan du finne på å fjerne blokkeringen for å sende han snapper igjen;) Anonymkode: 858c2...68b Hva skal formålet med det være da? Anonymkode: 70319...b4b 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Får vel gjøre det ja. Bare redd han misforstår og tror jeg trekker meg unna fordi jeg ikke liker han? Anonymkode: 70319...b4b Det er den feilen jeg gjør, og som er grunnen til at jeg mistet mitt livs kjærlighet. Anonymkode: e17f1...bd7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Skrevet 28. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal formålet med det være da? Anonymkode: 70319...b4b At du ikke maser på han... Anonymkode: 858c2...68b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #14 Skrevet 28. juni 2020 Jeg har opplevd dette ved flere anledninger. Dessverre betydde det slutten på relasjonen 😕 Jeg gjør også det samme selv. Unntaket er hvis det er en person jeg liker. Da må jeg av og til vente med å åpne snappen til jeg har tid til å svare ordentlig. Men det går som regel ikke mange timer. Anonymkode: d76b8...b94 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Skrevet 28. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd dette ved flere anledninger. Dessverre betydde det slutten på relasjonen 😕 Jeg gjør også det samme selv. Unntaket er hvis det er en person jeg liker. Da må jeg av og til vente med å åpne snappen til jeg har tid til å svare ordentlig. Men det går som regel ikke mange timer. Anonymkode: d76b8...b94 Jeg vet.. Spurte han i går om det var noe galt, han sa han hadde hatt mye å gjøre. Noe jeg vet han har, men det er spesielt å unngå min snap uansett hvis han har tid til de andre. Men vil liksom ha et ordentlig svar også da. Er kjipt å gå å undre. Føler jeg har lært av mine tidligere feil. Har vært veldig chill denne ganga. Han er vanskelig å forstå seg på da og ingen type som haster seg inn i noe. Anonymkode: 70319...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #16 Skrevet 28. juni 2020 Spør rett ut! «Mistet interessen? Bare greit å vite liksom🤪» Regner med han mest sannsynlig har møtt en annen... Anonymkode: b53bf...fb2 9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #17 Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør rett ut! «Mistet interessen? Bare greit å vite liksom🤪» Regner med han mest sannsynlig har møtt en annen... Anonymkode: b53bf...fb2 Ja, det har jeg egentlig lyst til. Men jeg har allerede spurt om det er noe galt og fremstår kanskje som dramaqueen om jeg spør om dette også? Anonymkode: 70319...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #18 Skrevet 28. juni 2020 Hva med å invitere ham med på noe og snakke med ham ansikt til ansikt? Da får du sikkert en litt bedre følelse av hvor han ligger i løypa Anonymkode: 4983b...8ea
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #19 Skrevet 28. juni 2020 Dette gjør en kompis av meg også, sykt irriterende men han svarer tilslutt da. Svarer han når han først åpner den da? Anonymkode: 09cbf...eec
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #20 Skrevet 28. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med å invitere ham med på noe og snakke med ham ansikt til ansikt? Da får du sikkert en litt bedre følelse av hvor han ligger i løypa Anonymkode: 4983b...8ea Ja, men vil ikke fremstå som desp selv om jeg sikkert er det 😂 var meg som tok initiativ de to siste gangene til å møtes. Jeg vet jeg er sykt analyserende og tungvinn nå, men føler jeg alltid gjør noe feil så trenger hjelp til alt lissom. Vil ikke gjøre noe feil denne gangen også. Tror egentlig jeg bare må manne meg opp til å spørre om vi skal treffes igjen. Er snart 2 uker siden sist. Anonymkode: 70319...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå