AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Dette er nok blitt spurt om 100 ganger her, men siden jeg tenker å spørre om tanker rundt en spesifikk kjole, nå jeg nesten starte en ny tråd. Min kjære mormor har gått bort. Hun ble gammel, har levd et langt liv og sovnet inne, ikke uventet i hennes alder. Første tanke føler jeg ikke bør være klær, men jeg har det utrolig travelt med jobb før begravelsen, og MÅ finne noe å ha på meg i morgen. Jeg vet de generelle reglene, sort, helt plain - altså ikke noe særlig med mønster i stoffet eller i farger. Kjolen bør hende minst til over knærne. Jeg så denne her på Lindex, den er billig, treffer de punktene jeg nevner. Men er litt usikker på det med korte armer. Jeg bruker aldri lange armer. Med en gang armene mine dekkes til svetter jeg som en gris, det er og sommer, så lange armer frister ikke. Så spørsmålet er, er denne kjolen innafor å bruke i en begravelse? https://www.lindex.com/no/p/7989470-80-svart-ermelos-midikjole-med-knytebelte Kan og spørre med en gang, jeg har en poncho jeg håper jeg kan bruke. Den er helt uten noe sprell, grå, strikket. Det er sommer, så ikke sikkert jeg trenger noe av yttertøy, men vil en grå plain poncho være innafor? Anonymkode: c1491...def
Bingeline Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Kjære deg, kondolerer. Både kjolen og ponchoen er heilt innafor. Hugs dessutan ein ting: du er av dei næraste pårørande her, så du er faktisk av dei som dei andre skal kle seg for å ikkje støte. ❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå