Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!
Jeg lurte egentlig bare på om noen har tips til andre steder en f.eks. finn og NAV hvor man kan finne utlyste jobber? Har vært inne på en del andre nettsider også, slik som karrierestart og jobbsafari osv, men føler at de er så innmari rotete.

- Er her snakk om deltids/ekstrahjelp/tilkalling for student😊

- Tenker også kanskje å gå litt rundt om i sentrum/på sentre og levere ut åpen søknad og CV, kanskje noen da tar kontakt

Endret av Hugh
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hugh skrev:

Hei!
Jeg lurte egentlig bare på om noen har tips til andre steder en f.eks. finn og NAV hvor man kan finne utlyste jobber? Har vært inne på en del andre nettsider også, slik som karrierestart og jobbsafari osv, men føler at de er så innmari rotete.

Finnes diverse grupper på facebook.

Skrevet
Akkurat nå, Cordelia skrev:

Finnes diverse grupper på facebook.

Har meldt meg inn i 1-2 grupper på facebook for sånt og har faktisk fått et "intervju" på en jobb jeg fant der, men syns de fleste gruppene og sidene bare var tull..

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Hugh skrev:

Hei!

- Tenker også kanskje å gå litt rundt om i sentrum/på sentre og levere ut åpen søknad og CV, kanskje noen da tar kontakt

finn.no.    Å drive oppsøkende virksomhet kan ofte vera inngangsporten til en jobb.     Langtifra alle jobber som blir utlyste.      Dei fleste bedrifter utlyser først internt "før" de utlyser en jobb "eksternt".    Først til mølla, og kanksje noen du kjenner v/ en  bedrift.

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
Akkurat nå, Anonym Bruker skrev:

finn.no.    

Spurte om andre steder enn finn..

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Hugh skrev:

Har meldt meg inn i 1-2 grupper på facebook for sånt og har faktisk fått et "intervju" på en jobb jeg fant der, men syns de fleste gruppene og sidene bare var tull..

Det er nok mye mye "spam" der ja. Typ salgsjobbe rog diverse ueseriøse aktører etc

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

finn.no.    

?????

9 minutter siden, Hugh skrev:

Hei!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følg kjøpesentre på face + matbutikker o.l du er interessert i. De legger gjerne ut ledige stillinger på sin facebookside. Og hjemmesidene til div. butikker har ofte en en egen link til ledige stillinger. 

Anonymkode: 86258...127

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følg kjøpesentre på face + matbutikker o.l du er interessert i. De legger gjerne ut ledige stillinger på sin facebookside. Og hjemmesidene til div. butikker har ofte en en egen link til ledige stillinger. 

Anonymkode: 86258...127

Det er nok lurt! Vet at kjøpesentre ofte har egne nettsider med menyer hvor de har "ledige stillinger" som alternativ, men lå ingenting ute.. Prøvde å søke litt på facebook på det ene kjøpesenteret også, men de hadde visst aldri lagt ut noe angående ledige jobber😕 Men det å følge selve butikkene på face eller instagram var et smart tips!

AnonymBruker
Skrevet

Finn.no 

Anonymkode: 08cfa...56d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bemanningsbyrå 

Anonymkode: 74d03...224

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finn.no 

Anonymkode: 08cfa...56d

Har _du_i_det_hele_tatt_giddet_å_lese?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Hugh skrev:

Det er nok lurt! Vet at kjøpesentre ofte har egne nettsider med menyer hvor de har "ledige stillinger" som alternativ, men lå ingenting ute.. Prøvde å søke litt på facebook på det ene kjøpesenteret også, men de hadde visst aldri lagt ut noe angående ledige jobber😕 Men det å følge selve butikkene på face eller instagram var et smart tips!

Det er absolutt ikke dumt å følge på face. Ser veldig ofte at butikker og kjeder legger ut der. Butikkkjobber er det vel ganske rift om og, så som andre her sier; det skader ikke å stikke innom hver butikk å høre, hvis du har muligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Indeed-appen og bedriftenes egne hjemmesider. 

Anonymkode: 5d413...57e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...