AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Del Skrevet 28. juni 2020 Har begynt å trene magen, men får jo bare muskler over navlen, hva gjør jeg galt? Får «mye»fett nedenfor navel så det ikke syntes eller? Anonymkode: 51db2...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Del Skrevet 28. juni 2020 Du har jo nesten ikke fett på kroppen😯 men ja, vil tro kanskje man har litt mer fett der nede Anonymkode: 8456e...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Del Skrevet 28. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å trene magen, men får jo bare muskler over navlen, hva gjør jeg galt? Får «mye»fett nedenfor navel så det ikke syntes eller? Anonymkode: 51db2...0f1 Veltrent og helt normal mage med meget lav fettprosent. Slutt å stress! Anonymkode: 718eb...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Del Skrevet 28. juni 2020 Tror kanskje du burde Google menneskets anatomi. Jeg vet ikke hva slags muskler du vil ha under navelen? Six-pack’rn ligger jo over navelen. Lurer om du har et urealistisk syn på egen kropp. Anonymkode: 2e281...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå