Gå til innhold

Jeg er en elendig mor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en elendig mor. Det føles ihvertfall slik. Jeg har unger som er fryktelig sjenerte og klengete. 6 åringen nekter å sove i egen seng. Gudene skal vite at vi har prøvd. Han ligger klistra inntil ryggen min om natta. De følger etter meg hvor en jeg går. Jeg føler meg nesten kvalt. Ikke kan jeg gå på do i fred, låser jeg døra river de i døra. Skal jeg gå ut av døra på noe alene løpes det etter hylende. Og dette er før sommerferien har starta. Sitter klint inntil meg i sofan hele tiden. Følger etter meg konstant. 

Anonymkode: 2c30e...b0a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo vaner du har skapt selv da.

Du må få hjelp av noen som kan adferdsterapi.

Anonymkode: 2bc46...e09

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er foreldrenes oppgave å gjøre barna selvstendige og trygge på seg selv. 
Er du veldig mistroisk og kontrollerende, sånn at barna tror at alt er skummelt eller farlig? 

Anonymkode: d9c81...b9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ungene opplevd noe som gjør at de er blitt usikre? Behøver ikke være en dårlig mor, men syns du skal komme til bunns i hvorfor barna er så kontaktsøkende.

Anonymkode: e0bc9...65c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn på min mamma og hun er verdens beste og jeg elsker henne høyt❤ Du er helt sikkert en god og kjærlig mor!

Anonymkode: 3d9bf...f52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på do alene? Gi ungen en viktig oppgave (flytte på ting, holde i støvsugeren, legge noe i en boks o.l) og si han må gjøre det fordi du må på do - alltid stas å hjelpe mamma vel. Min på 2,5 liker dette godt :)

Anonymkode: d190d...93c

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en elendig mor. Det føles ihvertfall slik. Jeg har unger som er fryktelig sjenerte og klengete. 6 åringen nekter å sove i egen seng. Gudene skal vite at vi har prøvd. Han ligger klistra inntil ryggen min om natta. De følger etter meg hvor en jeg går. Jeg føler meg nesten kvalt. Ikke kan jeg gå på do i fred, låser jeg døra river de i døra. Skal jeg gå ut av døra på noe alene løpes det etter hylende. Og dette er før sommerferien har starta. Sitter klint inntil meg i sofan hele tiden. Følger etter meg konstant. 

Anonymkode: 2c30e...b0a

Så leit å høre. Kan du ordne deg med mer fri utenfor huset, så barnet ditt blir tvunget til å knytte seg mer til far? 

Anonymkode: 160d7...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...