AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Er gravid med nr 2 og har et barn på 3 år, mannen vil hjelpe men gjør aldri noe og er sjeldent hjemme. Venner og familie kan ikke hjelpe. Har ferie og kaster opp konstant og klarer ikke holde nede mat, sover lite og må gjøre alt hjemme. Føles som eg svimer ag hele tiden og har ikke energi eller får ikke holdt nede mat og drikke, idag har jeg kastet opp fra 4 i natt til 12 nå.. og har masse som må gjøres. Er i andre trimester. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har spurt alle jeg kjenner om hjelp men får bare «uff, kan ikke. God bedring» aner ikke hva jeg skal gjøre i tre uker til med ferien til barnet. Anonymkode: b8dcc...030
Gåsemor Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Har du vært hos lege for å få kvalmedempende tabletter? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er gravid med nr 2 og har et barn på 3 år, mannen vil hjelpe men gjør aldri noe og er sjeldent hjemme. Venner og familie kan ikke hjelpe. Har ferie og kaster opp konstant og klarer ikke holde nede mat, sover lite og må gjøre alt hjemme. Føles som eg svimer ag hele tiden og har ikke energi eller får ikke holdt nede mat og drikke, idag har jeg kastet opp fra 4 i natt til 12 nå.. og har masse som må gjøres. Er i andre trimester. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har spurt alle jeg kjenner om hjelp men får bare «uff, kan ikke. God bedring» aner ikke hva jeg skal gjøre i tre uker til med ferien til barnet. Anonymkode: b8dcc...030 Men hvorfor fikk du enda ett barn med denne mannen vel vitende om at han ikke hjelper til? Du burde ta en alvorsprat med han for selvom du er syk så må dere fortsatt følge opp det andre barnet dere har hjemme. Anonymkode: 759e1...bdd 10
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, Gåsemor said: Har du vært hos lege for å få kvalmedempende tabletter? Ja blir veldig sløv og trøtt av den Anonymkode: b8dcc...030
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Men hvorfor fikk du enda ett barn med denne mannen vel vitende om at han ikke hjelper til? Du burde ta en alvorsprat med han for selvom du er syk så må dere fortsatt følge opp det andre barnet dere har hjemme. Anonymkode: 759e1...bdd Jeg ønsker å ta abort og vurdere å søke Anonymkode: b8dcc...030
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 Alvorsprat med mannen din, han må på banen enten han ikke vil eller ikke kan. Hva driver han med som er så mye viktigere enn syke deg og barnet deres forresten? Anonymkode: f97f5...dd8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 Du kan for det første bare slutte å gjøre husarbeid. Når mannen din er hjemme er den eldste hans ansvar, da går du for å hvile. Få kvalmedempende av legen. Anonymkode: fc918...51e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å ta abort og vurdere å søke Anonymkode: b8dcc...030 Søk fort så får du det nok igjennom Anonymkode: 7a2d2...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå