Gå til innhold

Gravid, uten hjelp og med barn og syk..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid med nr 2 og har et barn på 3 år, mannen vil hjelpe men gjør aldri noe og er sjeldent hjemme. Venner og familie kan ikke hjelpe. Har ferie og kaster opp konstant og klarer ikke holde nede mat, sover lite og må gjøre alt hjemme. Føles som eg svimer ag hele tiden og har ikke energi eller får ikke holdt nede mat og drikke, idag har jeg kastet opp fra 4 i natt til 12 nå.. og har masse som må gjøres. Er i andre trimester. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har spurt alle jeg kjenner om hjelp men får bare «uff, kan ikke. God bedring» :( 

aner ikke hva jeg skal gjøre i tre uker til med ferien til barnet. 

Anonymkode: b8dcc...030

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos lege for å få kvalmedempende tabletter? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er gravid med nr 2 og har et barn på 3 år, mannen vil hjelpe men gjør aldri noe og er sjeldent hjemme. Venner og familie kan ikke hjelpe. Har ferie og kaster opp konstant og klarer ikke holde nede mat, sover lite og må gjøre alt hjemme. Føles som eg svimer ag hele tiden og har ikke energi eller får ikke holdt nede mat og drikke, idag har jeg kastet opp fra 4 i natt til 12 nå.. og har masse som må gjøres. Er i andre trimester. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har spurt alle jeg kjenner om hjelp men får bare «uff, kan ikke. God bedring» :( 

aner ikke hva jeg skal gjøre i tre uker til med ferien til barnet. 

Men hvorfor fikk du enda ett barn med denne mannen vel vitende om at han ikke hjelper til?

Du burde ta en alvorsprat med han for selvom du er syk så må dere fortsatt følge opp det andre barnet dere har hjemme.

Anonymkode: 759e1...bdd

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gåsemor said:

Har du vært hos lege for å få kvalmedempende tabletter? 

Ja blir veldig sløv og trøtt av den 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hvorfor fikk du enda ett barn med denne mannen vel vitende om at han ikke hjelper til?

Du burde ta en alvorsprat med han for selvom du er syk så må dere fortsatt følge opp det andre barnet dere har hjemme.

Anonymkode: 759e1...bdd

Jeg ønsker å ta abort og vurdere å søke 

AnonymBruker
Skrevet

Alvorsprat med mannen din, han må på banen enten han ikke vil eller ikke kan. Hva driver han med som er så mye viktigere enn syke deg og barnet deres forresten?

Anonymkode: f97f5...dd8

AnonymBruker
Skrevet

Du kan for det første bare slutte å gjøre husarbeid. Når mannen din er hjemme er den eldste hans ansvar, da går du for å hvile. Få kvalmedempende av legen. 

Anonymkode: fc918...51e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å ta abort og vurdere å søke 

Søk fort så får du det nok igjennom 

Anonymkode: 7a2d2...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...