Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må ikke underholde barna hele tiden nei. Barn har gått av å leke på egenhånd, det er også sånn de utvikler kreativiteten sin.

Det er heller samfunnspresset som legger opp til at man MÅ leke med barna når det strengt tatt ikke er nødvendig.

Anonymkode: 1f665...f5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når ungen min sier hun kjeder seg, så får hun svar tilbake. Ja vel, så finn på noe. Rommet er fullt av leker, gå dit. Omså gå ut. 

Har aldri lekt noe særlig jeg heller med ungen, det er noe jeg ikke klarer å fake. Jeg er ikke lekekamerat. Har ikke dårlig samvittighet for det. 

Ungen kan, hvis hun absolutt skal være med meg, hjelpe til med det jeg gjør. Noe som da ofte skjer. Men det er bra, da lærer hun hus- og hagearbeid. 

Anonymkode: 19c49...0df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sunt for barna å kjede seg iblant og måtte aktivisere seg selv. Men når det er ferie hadde jeg nok satt igang litt aktiviteter for at de ikke skulle bli for rastløse.

Kjæresten har to barn fra før halvparten av tiden og han gjør stort sett ting med dem i helgene og nå når de har ferie. Ut på båttur, kjører til nærmeste strand, playdates med klassekamerater eller deres fettere/kusiner. Det er langt mer behagelig i hjemmet på kveldstid når de har vært i aktivitet hele dagen.

Anonymkode: 9a73c...371

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke venner av barna hjemme som de kan finne på noe med? Her har jeg hatt med barn (mitt barn med en venn eller to) på strander hver dag de siste tre dagene. Når vi kommer hjem er de enten sammen og leker, gamer, el.l. Sjelden min er hjemme alene uten venner. Da sendes han ut om han klager på at han kjeder seg. 9 år. Sånn har det vært ihvertfall de siste to årene.

Anonymkode: 918b7...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...