Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har en ny E720 som jeg kjøpte rett før jeg dro utenlands på ferie. Mens jeg var på ferie dukket det opp en søt liten grønn R øverst på displayet mitt. Dette betyr jo at jeg er "på reise" og bruker et annet nettverk. MEN nå etter at jeg har vært hjemme igjen i flere uker er den lille R'en der fortsatt, og nå synes jeg slett ikke den er så søt lenger, heller irriterende, og jeg vil ha den BORT!! Jeg ringte Samsung support, som sa at jeg måtte ringe de jeg hadde nettverk hos, da dette var et nettverksspørsmål. Jeg ringte så Tele2 som jeg har abonnement hos, og fikk til svar at r'en ikke hadde noen betydning så lenge jeg brukte riktig nettverk, og at de ikke visste hvordan jeg skulle få den vekk. HJELP MEG!!! JEG VIL HA DEN BORT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det fungerer, men prøv å gå inn på manuelt valg av operatør og velg en annen enn tele 2. eks. netcom som er et annet nett. slå tlf din av, ta ut batteriet også - så setter du den sammen igjen, slår på telefon - la den selv søke seg tilbake til tele2 nettet automatisk. Se om du får den bort da ? Verdt et forsøk ihvertfall

Gjest lilletroll
Skrevet

Takk for tipset. Prøvde det, men den ville ikke la meg velge Netcom, så da var jeg like langt :-( Kanskje jeg skulle sette inn et annet simkort!? Det må jeg prøve ved anledning.

Skrevet

det var dumt, men hvis du ikke har rukket å lagret deg så mye personlig på telefonen så kan du jo tilbake stille den til opprinnelig innstillinger. Mulig det kan hjelpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...