Svigermor Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Den ene svigerdatteren vår sier at hun har OCD (hun har funnet på det selv) og at hun får sterk angst hvis antallet druer på fruktfatet er et ulikt tall (1, 3, 5 osv). Det gjelder bare druer, ikke annen frukt. Nå er det slik at vi er glade i druer og har stort sett alltid druer stående framme. Det første hun gjør når kun kommer hit er å forlange og få telle druene. I disse koronatider har jeg sagt at det er helt uaktuelt at hun skal sitte å rote rundt i hele drueklasen. Det ligger en saks på fruktfatet så alle kan klippe av en liten klase. Men det kan ikke hun gjøre i tilfelle det blir ulikt tall på klasen. Så da henger hun over fatet og pirker for å finne ut hvor hun skal klippe. Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer. Jeg har ikke lyst til å kutte ut druer heller, men hvis hun får f eks en klase med syv druer begynner hun å gispe etter pusten og klø seg på armene og så må de dra hjem. Så sitter vi igjen her og har mistet mye av gleden med druer. Jeg synes det er så trist.
Gjest Kirsebæra Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 (endret) . Endret 15. april 2021 av Kirsebæra Slettet
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 3 minutter siden, Svigermor skrev: Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer. Synes faktisk du bør gjøre dette, tell over allerede i butikken, så slipper du å telle hjemme.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Dump svigerdattera! Si til sønnen at han får finne seg noen som er hel i hodet, ellers så får han komme på besøk alene. Anonymkode: a47ad...494 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Først, bananer, så avocado og nå druer...Skeptisk
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 Ikke tilrettelegg! Verste man gjør mot OCD-folk er å tekkes lidelsen. Da utvider hun bare fruktfatet, og epler blir det neste. Ikke la henne få deg til å gjøre syke ting. Det er hun som er syk. Anonymkode: a47ad...494 4
Fastnøkkel Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 7 minutter siden, Svigermor skrev: Den ene svigerdatteren vår sier at hun har OCD (hun har funnet på det selv) og at hun får sterk angst hvis antallet druer på fruktfatet er et ulikt tall (1, 3, 5 osv). Det gjelder bare druer, ikke annen frukt. Nå er det slik at vi er glade i druer og har stort sett alltid druer stående framme. Det første hun gjør når kun kommer hit er å forlange og få telle druene. I disse koronatider har jeg sagt at det er helt uaktuelt at hun skal sitte å rote rundt i hele drueklasen. Det ligger en saks på fruktfatet så alle kan klippe av en liten klase. Men det kan ikke hun gjøre i tilfelle det blir ulikt tall på klasen. Så da henger hun over fatet og pirker for å finne ut hvor hun skal klippe. Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer. Jeg har ikke lyst til å kutte ut druer heller, men hvis hun får f eks en klase med syv druer begynner hun å gispe etter pusten og klø seg på armene og så må de dra hjem. Så sitter vi igjen her og har mistet mye av gleden med druer. Jeg synes det er så trist. Slutt å troll! 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 Just now, Catalina Culès said: Først, bananer, så avocado og nå druer...Skeptisk Ja, mye frukt ute og går... Anonymkode: a47ad...494
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Flaks at det er druer hun er opphengt i, og ikke antall saltkorn i saltbøssen. Anonymkode: 388b8...d72 1
Ardwinna Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 Det ble fruktelig mange sånne tråder akkurat nå ... 18
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 Vi har da alle OCD i varierende grad Anonymkode: 45ac3...370
visp Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 Servér vin istedenfor. Da skal hun få telleproblemer:) 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Skrevet 28. juni 2020 Herregud så sett nå den skålen med druer i et skap de få timene de er der da, du dør vel ikke av det. Eller kanskje det er slik at du vil hun skal ha en dårlig opplevelse så du slipper å se henne? Anonymkode: 3edbc...239 7
Svigermor Skrevet 28. juni 2020 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så sett nå den skålen med druer i et skap de få timene de er der da, du dør vel ikke av det. Eller kanskje det er slik at du vil hun skal ha en dårlig opplevelse så du slipper å se henne? Anonymkode: 3edbc...239 Hun vil ha druer og hun vet at vi alltid har druer. Og jeg får også en dårlig opplevelse av dette tullet. Det går ikke an å kose seg med druer i sitt eget hjem lenger.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #16 Skrevet 28. juni 2020 Er du denne personen som har laget en tråd om bananer? Anonymkode: d1250...25b 1
ErGlad Skrevet 28. juni 2020 #17 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, Svigermor skrev: Den ene svigerdatteren vår sier at hun har OCD (hun har funnet på det selv) og at hun får sterk angst hvis antallet druer på fruktfatet er et ulikt tall (1, 3, 5 osv). Det gjelder bare druer, ikke annen frukt. Nå er det slik at vi er glade i druer og har stort sett alltid druer stående framme. Det første hun gjør når kun kommer hit er å forlange og få telle druene. I disse koronatider har jeg sagt at det er helt uaktuelt at hun skal sitte å rote rundt i hele drueklasen. Det ligger en saks på fruktfatet så alle kan klippe av en liten klase. Men det kan ikke hun gjøre i tilfelle det blir ulikt tall på klasen. Så da henger hun over fatet og pirker for å finne ut hvor hun skal klippe. Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer. Jeg har ikke lyst til å kutte ut druer heller, men hvis hun får f eks en klase med syv druer begynner hun å gispe etter pusten og klø seg på armene og så må de dra hjem. Så sitter vi igjen her og har mistet mye av gleden med druer. Jeg synes det er så trist. Hva tenker du løsningen på problemet kan være? 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #18 Skrevet 28. juni 2020 Ulike utfordringer oppstår når det regner ute i disse koronatider!! Anonymkode: 7e26c...99a 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #19 Skrevet 28. juni 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulike utfordringer oppstår når det regner ute i disse koronatider!! Anonymkode: 7e26c...99a Og i tillegg er det både skoleferie og fellesferie. 😂😂😂😂 Anonymkode: fabe3...c61 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #20 Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Først, bananer, så avocado og nå druer...Skeptisk Hva blir det neste??? Melon, eple ? Anonymkode: 5f0de...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå