Gå til innhold

Problemer pga druer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene svigerdatteren vår sier at hun har OCD (hun har funnet på det selv) og at hun får sterk angst hvis antallet druer på fruktfatet er et ulikt tall (1, 3, 5 osv). Det gjelder bare druer, ikke annen frukt. Nå er det slik at vi er glade i druer og har stort sett alltid druer stående framme. Det første hun gjør når kun kommer hit er å forlange og få telle druene. I disse koronatider har jeg sagt at det er helt uaktuelt at hun skal sitte å rote rundt i hele drueklasen. Det ligger en saks på fruktfatet så alle kan klippe av en liten klase. Men det kan ikke hun gjøre i tilfelle det blir ulikt tall på klasen. Så da henger hun over fatet og pirker for å finne ut hvor hun skal klippe. Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer. Jeg har ikke lyst til å kutte ut druer heller, men hvis hun får f eks en klase med syv druer begynner hun å gispe etter pusten og klø seg på armene og så må de dra hjem. Så sitter vi igjen her og har mistet mye av gleden med druer. Jeg synes det er så trist.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kirsebæra
Skrevet (endret)

.

Endret av Kirsebæra
Slettet
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, Svigermor skrev:

Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer.

Synes faktisk du bør gjøre dette, tell over allerede i butikken, så slipper du å telle hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Dump svigerdattera! Si til sønnen at han får finne seg noen som er hel i hodet, ellers så får han komme på besøk alene.

Anonymkode: a47ad...494

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Først, bananer, så avocado og nå druer...Skeptisk

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tilrettelegg! Verste man gjør mot OCD-folk er å tekkes lidelsen. Da utvider hun bare fruktfatet, og epler blir det neste. 

Ikke la henne få deg til å gjøre syke ting. Det er hun som er syk. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Svigermor skrev:

Den ene svigerdatteren vår sier at hun har OCD (hun har funnet på det selv) og at hun får sterk angst hvis antallet druer på fruktfatet er et ulikt tall (1, 3, 5 osv). Det gjelder bare druer, ikke annen frukt. Nå er det slik at vi er glade i druer og har stort sett alltid druer stående framme. Det første hun gjør når kun kommer hit er å forlange og få telle druene. I disse koronatider har jeg sagt at det er helt uaktuelt at hun skal sitte å rote rundt i hele drueklasen. Det ligger en saks på fruktfatet så alle kan klippe av en liten klase. Men det kan ikke hun gjøre i tilfelle det blir ulikt tall på klasen. Så da henger hun over fatet og pirker for å finne ut hvor hun skal klippe. Jeg har vurdert å klippe opp klaser med like tall før de kommer, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og telle druer hver bidige dag heller, for vi vet aldri når de kommer. Jeg har ikke lyst til å kutte ut druer heller, men hvis hun får f eks en klase med syv druer begynner hun å gispe etter pusten og klø seg på armene og så må de dra hjem. Så sitter vi igjen her og har mistet mye av gleden med druer. Jeg synes det er så trist.

Slutt å troll!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Catalina Culès said:

Ja, mye frukt ute og går... 

AnonymBruker
Skrevet

Flaks at det er druer hun er opphengt i, og ikke antall saltkorn i saltbøssen. 

Anonymkode: 388b8...d72

• Liker 1
Skrevet

Det ble fruktelig mange sånne tråder akkurat nå ...

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Vi har da alle OCD i varierende grad :)

Anonymkode: 45ac3...370

Skrevet

Servér vin istedenfor. Da skal hun få telleproblemer:)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så sett nå den skålen med druer i et skap de få timene de er der da, du dør vel ikke av det. Eller kanskje det er slik at du vil hun skal ha en dårlig opplevelse så du slipper å se henne?

Anonymkode: 3edbc...239

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så sett nå den skålen med druer i et skap de få timene de er der da, du dør vel ikke av det. Eller kanskje det er slik at du vil hun skal ha en dårlig opplevelse så du slipper å se henne?

Anonymkode: 3edbc...239

Hun vil ha druer og hun vet at vi alltid har druer. Og jeg får også en dårlig opplevelse av dette tullet. Det går ikke an å kose seg med druer i sitt eget hjem lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: d1250...25b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du denne personen som har laget en tråd om bananer?

Anonymkode: d1250...25b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Svigermor skrev:

Hva tenker du løsningen på problemet kan være?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ulike utfordringer oppstår når det regner ute i disse koronatider!!

Anonymkode: 7e26c...99a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ulike utfordringer oppstår når det regner ute i disse koronatider!!

Anonymkode: 7e26c...99a

Og i tillegg er det både skoleferie og fellesferie. 😂😂😂😂

Anonymkode: fabe3...c61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Hva blir det neste??? Melon, eple ? 

Anonymkode: 5f0de...49c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...