Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen HR-hoder her? 😊

Jeg har en master i jus pluss enkeltemner i arbeidsrett og personalledelse. Etter studiene har jeg jobbet i mange år med noe som ikke har noe med noe av dette å gjøre. Men nå vil jeg hoppe på den hesten igjen slik at jeg kan få ny jobb på sikt, og da må jeg studere noe "nyttig" for å kunne bli relevant for en arbeidagiver. 

Jeg kan tenke meg å komme meg inn i HR på en eller annen måte, og da ligger interessen i første omgang rundt det som handler om rådgivning/jussen (f.eks. ikke operativt arbeid med rekruttering) og generelt administrativt arbeid. 

Jeg grubler på hva jeg skal studere videre. Det jeg stadig vekk lander på er at alle sammensatte grader inneholder elementer som ikke er veldig interessante/relevante, og det gjør noe med motivasjonen for å sette i gang med noe. Siden jeg har studert lenge/mye tidligere har jeg mest lyst til å ta fag som jeg har lyst til å ta, heh, men det blir vel en for enkel løsning som ikke vil gi meg jobb. Jeg vil jo helst velge et sammensatt studieløp som kan by på en viss tyngde.

Jeg blir uansett nødt til å begynne på bunn et sted, men er veldig usikker på hvilken studievei jeg skal gå med tanke på masteren jeg har i juss.

Anonymkode: 64c7c...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...