Gå til innhold

Har du stått på Cellcept?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde du noen bivirkninger? Er så ekstrem trøtt og trenger mye søvn, lurer på om det har en sammenheng. 

Anonymkode: c4a5a...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde lest pakningsvedlegget eller lest om medikamentet i Felleskatalogen, ville du sett at medisinen du tar har trøtthet som vanlig bivirkning.

"Generelle bivirkninger

Du kan få generelle bivirkninger som påvirker kroppen i sin helhet. Dette inkluderer alvorlige allergiske reaksjoner (som anafylaksi, angioødem), feber, tretthetsfølelse, søvnvansker, smerter (i mage, bryst, muskler eller ledd), hodepine, influensaliknende symptomer og hevelser."
AnonymBruker
Skrevet

Perioder med ekstrem utmattethet, sover mye, men vanskelig å sovne, mareritt ofte. Får fort feber, infeksjoner, kvalme. Har anemi, problemer med å holde vekten oppe, lavt blodtrykk. Medisinen ga meg dannelse av kreftceller. Fucker med psyken min. Medisinen holder meg i live, men er alikevel et mareritt. 

Anonymkode: 1afa4...a2e

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Million skrev:

Hvis du hadde lest pakningsvedlegget eller lest om medikamentet i Felleskatalogen, ville du sett at medisinen du tar har trøtthet som vanlig bivirkning.

"Generelle bivirkninger

Du kan få generelle bivirkninger som påvirker kroppen i sin helhet. Dette inkluderer alvorlige allergiske reaksjoner (som anafylaksi, angioødem), feber, tretthetsfølelse, søvnvansker, smerter (i mage, bryst, muskler eller ledd), hodepine, influensaliknende symptomer og hevelser."

Takk for utrolig informativt svar 🙄

Jeg spurte etter andre sine erfaringer og du har tydeligvis ingen. 

Anonymkode: c4a5a...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...