AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Opplevde du noen bivirkninger? Er så ekstrem trøtt og trenger mye søvn, lurer på om det har en sammenheng. Anonymkode: c4a5a...97d
Million Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Hvis du hadde lest pakningsvedlegget eller lest om medikamentet i Felleskatalogen, ville du sett at medisinen du tar har trøtthet som vanlig bivirkning. "Generelle bivirkninger Du kan få generelle bivirkninger som påvirker kroppen i sin helhet. Dette inkluderer alvorlige allergiske reaksjoner (som anafylaksi, angioødem), feber, tretthetsfølelse, søvnvansker, smerter (i mage, bryst, muskler eller ledd), hodepine, influensaliknende symptomer og hevelser."
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Perioder med ekstrem utmattethet, sover mye, men vanskelig å sovne, mareritt ofte. Får fort feber, infeksjoner, kvalme. Har anemi, problemer med å holde vekten oppe, lavt blodtrykk. Medisinen ga meg dannelse av kreftceller. Fucker med psyken min. Medisinen holder meg i live, men er alikevel et mareritt. Anonymkode: 1afa4...a2e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 13 minutter siden, Million skrev: Hvis du hadde lest pakningsvedlegget eller lest om medikamentet i Felleskatalogen, ville du sett at medisinen du tar har trøtthet som vanlig bivirkning. "Generelle bivirkninger Du kan få generelle bivirkninger som påvirker kroppen i sin helhet. Dette inkluderer alvorlige allergiske reaksjoner (som anafylaksi, angioødem), feber, tretthetsfølelse, søvnvansker, smerter (i mage, bryst, muskler eller ledd), hodepine, influensaliknende symptomer og hevelser." Takk for utrolig informativt svar 🙄 Jeg spurte etter andre sine erfaringer og du har tydeligvis ingen. Anonymkode: c4a5a...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå