Gjest katt75 Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Jeg har hatt hormonspiral i ett år nå. Mensblødningene er nå bare 1-2 dager med bitttelitt den uken mensen er og det er veldig fint. jeg har også blitt kvitt mye av pms,depresjon og migrene som var årsaken til at jeg satt inn spiral MEN d virker som om jeg nå blør veldig lett når jeg har sex...at det kan komme litt småblødninger en dag og to etter sex og dette er jo helt pyton. er det noen som har opplevd det her og om dette også kanskje gir seg etterhvert...?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Det er helt normalt, ifølge legen min. Anonymkode: f3a1b...81a
Gjest katt75 Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt, ifølge legen min. Anonymkode: f3a1b...81a og veldig ukomfortabelt... puh
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Her også. Blør etter sex, ganske påfallende. Og vet ikke engang om det er menstruasjon eller ikke Anonymkode: 05441...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå