Gå til innhold

Kaker

Evy

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen fine bryllupskake sider?

Eller noen som har bilde av flotte 3 etg bryllupskake?

Har ikke funnet en ennå som eg har likt utsenen på!

Det eg syns er viktig i et bryllup er at:

Bryllupskaken er fin

Bryllupsbuketten

Kjolen

Kanskje mangen syns eg er helt på jorden her, men det er bare lille meg sin mening. icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke unnskyld deg for noe DU synes er viktig lille venn. Det er din dag og du bestemmer.

Kikk litt i gamle tråder her inne så finner du noe, så noe for et par dager siden tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, men den har eg vært på før, men finner ikke den rette kaken der heller icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bryllupskaken i fra Pascal konditori i Oslo er bare rålekker. Jeg har sett på den i årevis - og bestemt meg for at når jeg en gang gifter meg så er det DEN kaken jeg skal ha: http://www.dbas.no/Leverandorguiden/vise_a...%20&P=0152+OSLO

Kaken kan leveres dypfrossen slik at den fint kan fraktes ut av Oslo dersom bryllupet skal være annet sted. Vi gifter oss 10. august i Kristiansand - og kaken er selvfølgelig bestilt.

(Pris for fire etg. kake til 50 personer koster kr. 3000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kr 3000,- for bryllupskaken, er det ca. den prisen dere betaler alle sammen? Jeg har ikke kommet så langt i planleggingen enda.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg ringte litt rundt til kokkeskolen(!!!)Konditorier og små bakerier. Kake til 80 pers. lå mellom 1250,- og 2000,- Men de var jo sikkert ikke så flotte som den fra pascal. Noen oppga pris med og uten marsipan...Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps-EVY-

ehh... det jeg synes er viktig med bryllupet er:

Å bli gift med den jeg elsker

At gjestene har det koselig

Bare erter deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har velg et konditori, og dei lager kaken sånn som eg vil. Og da koster en 3 etg kake 1500 kr, men så kommer det tillegg vis du vil ha mer marsipanroser (25 kr pr stk).

Dei har kjempe gode og høye kaker.

Men kake utsene har eg ikke funnet ennå, vil ha en flott marsipankake, med ikke for mye pynt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg har bestillt koster en 3 etg kake 925,- og 300 i pant for stativet som jeg får tilbake etterpå. Den har brudepar og hest og karjol, noe mer vet jeg ikke. Jeg satser på sat den er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille kake hos Erichsen i Trondheim, de tar 2200,- for ei tre etg. kake, og da lager de den som du vil.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Eg takker for alle svar, men ennå har eg ikke funnet den drømme kaken.

Eg såg en kake for ca 1 mnd, men finner den ikke igjen på nettet. Der var det masse marsipanroser og kaken gikk i lyse farger.

Men men....icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...