Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det uvanlig eller vanlig at kvinner tenner på eldre menn og eldre kvinner tenner på unge menn/ungdom?

Anonymkode: 7e8f0...327

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 2a712...469

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 2a712...469

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det uvanlig eller vanlig at kvinner tenner på eldre menn og eldre kvinner tenner på unge menn/ungdom?

Nå lever vi i 2020. Kan vi ikke alle bare godt at alder ikke trenger bety noe som helst. Så lenge det er voksne myndige mennesker, så trenger jo ikke andre å bry seg. 
om en mann på 18 ligger med ei på 50 eller en mann på 60 er heldig å få napp hos ei jente på 18, så er vel det bare hyggelig. Hvorfor dømme noen som har deilig of spennende sex?

AnonymBruker
Skrevet

Basert på alderen til de jentene faren min har sex med er det nok vanlig med litt aldersforskjell ja 😂

Anonymkode: 2430f...58c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Alder er ikke den utløsende faktoren, det er personlighet, kjemi etc

Anonymkode: 8c4b4...e9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner synes ikke unge gutter og menn ser maskuline og mandige nok ut, og er for tynne. Derfor blir eldre menn sett på som mer attraktive enn unge menn 

Anonymkode: 8060b...33e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste jeg blir tiltrukket av er mellom 18/19 og 30. Har vært tiltrukket av et par stk opp mot 35 år, men kunne like gjerne gjettet at de hadde vært 28 f.eks.

Er selv 20.

Anonymkode: dd959...d3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Basert på alderen til de jentene faren min har sex med er det nok vanlig med litt aldersforskjell ja 😂

Anonymkode: 2430f...58c

Er du gutt så gled deg til du blir 40+ Da får du lettere napp hos unge kvinner for sex. Det liker menn se det ut som.

Anonymkode: d5cd0...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner synes ikke unge gutter og menn ser maskuline og mandige nok ut, og er for tynne. Derfor blir eldre menn sett på som mer attraktive enn unge menn 

Anonymkode: 8060b...33e

Eldre menn er mer maskuline. Og mye mer attraktive.

• Liker 3
Gjest HegeMarie
Skrevet

+/- 11 år fra min alder er vel det jeg har holdt meg innenfor hittil.

Men best å ikke lage noen regler eller begrensninger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåt av både unge og eldre menn. Jeg kan synes at en ung gutt (20-25) er utrolig vakker og yndig på en måte. Men jeg vil nok helst ha hatt sex med en på 50. 

K26

Anonymkode: c136d...dac

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke uvanlig, og det er ingen som bryr seg. Alt er love.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente på 26år, har aldri hatt sex med menn på min alder. Alle mine menn har vært minst 10år eldre, min nåværende elsker er 43år. Jeg tenner på aldersforskjell, livserfaringen. Men de må være fit, trene styrke regelmessig. Voksne mannekroppen kan være utrolig flotte! :) Glatte jålegutter i 20-30åra....nei takk.

Anonymkode: e0328...1df

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så ja, jenter i 20åra kan like eldre menn som noen kaller griser.

Anonymkode: e0328...1df

• Liker 3
Skrevet

Hvordan kunne vi sier om det er vanlig eller uvanlig? Seksuell tiltrekning er forskjellig for hver person. Jeg kan finne mange mennesker attraktive uten å vite alderen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kåt av både unge og eldre menn. Jeg kan synes at en ung gutt (20-25) er utrolig vakker og yndig på en måte. Men jeg vil nok helst ha hatt sex med en på 50. 

K26

Eldre menn er mer maskuline, og har en livserfaring som de yngre menn som er mer som gutter mangler. Det er heller ikke så mye konkurranse fra jevnaldrende kvinner som er kommet i overgangsalderen der sex lysten er dalende. Så det er derfor en mye størst fordel for menn og ha yngre sex partnere, enn motsatt. Kanskje det er derfor det er flest ektepar der mannen er mye eldre enn kvinnen ? Selv kjenner jeg til flere par med 20+ aldersforskjell. Ingen med motsatt alder der kvinnen er 20 år eldre. Kanskje fordi kvinner lettere knytter seg til mannen gjennom sex ?

• Liker 3
Gjest HegeMarie
Skrevet
16 minutter siden, Bos43 skrev:

Dobler du, får du nye og positive opplevelser

My loss 😉 Jeg finner ikke gamlinger attraktive.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn er mer maskuline, og har en livserfaring som de yngre menn som er mer som gutter mangler. Det er heller ikke så mye konkurranse fra jevnaldrende kvinner som er kommet i overgangsalderen der sex lysten er dalende. Så det er derfor en mye størst fordel for menn og ha yngre sex partnere, enn motsatt. Kanskje det er derfor det er flest ektepar der mannen er mye eldre enn kvinnen ? Selv kjenner jeg til flere par med 20+ aldersforskjell. Ingen med motsatt alder der kvinnen er 20 år eldre. Kanskje fordi kvinner lettere knytter seg til mannen gjennom sex ?

For min del så blir det bare rart å skulle ha sex med noen som er yngre enn meg. Jeg vet ikke om det er noe samfunnet har prakket på meg, eller ikke. Når jeg tenner på en yngre gutt, blir det mer en guilty pleasure. Jeg nyter det liksom i skjul. Jeg føler nesten at det ikke er riktig å tenne på en 20-åring når jeg selv er 26.

Jeg synes en ung mann og en eldre mann er sexy og maskuline på helt forskjellige måter. Jeg har ikke lyst at en 23-åring skal "ta" meg liksom, men jeg har lyst til at vi skal ta på hverandre og kysse. Når jeg tenker på eldre menn er det mer "skikkelig" sex jeg tenker på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bos43 skrev:

Har du et maxlimit, tror du?

Jaa, ikke eldre enn 50-55, men det kommer jo an på. Synes Roland Møller er dødssexy (og han er dansk 🥰)  Det tror jeg kunne ha blitt dejlig vilt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...