Gå til innhold

Noen andre som sletter innlegg før postet?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

NØFF! Jeg begynner å bli så irritert, skal til å svare i tråder, skriver 5-6 ord også synes jeg det blir teit og sletter alt og trykker på tilbake. Ja jeg visker tilogmed vekk alt, før jeg trykker tilbake, helt meningsløst!

Nå skulle jeg skrive oppgitt innlegg om trance, men slettet det. For det ble så meningsløst. Og alle sangene er så like og jeg blir så sinna, men sikkert ikke andre som deler det, og jeg er ikke i kranglehumør, kanskje derfor ;D Men dette skjer ofte, er det kun meg som er så :nisse: her?

Nå får dere svare meg, jeg kjeder meg ;p

Gjest Bellatrix
Skrevet

Neida. Ikke bare du. Hender jeg finner ut at jeg ikke gidder likevel.

Skrevet

Dat samme her

Hilsen Trille

Endret 10 ganger

Skrevet

Jeg også!

Det skjer ganske ofte hvis jeg skriver sure innlegg som jeg i tide skjønner er litt for usaklige, eller hvis jeg kommer med vitser som er utrolig dårlige (ja, noen av dem slipper igjennom, også :oops: ) eller rett og slett er poengløse :)

Gjest seroxata
Skrevet

hoho, jeg pleier å merke alt, og så bare trykke det bort, men så angrer jeg! omvendt problem ass;D

Skrevet

skjer hele tida det!

tror jeg har noe lurt å si, også feiger jeg ut... you are not alone... :tommelsmil:

Skrevet

Ja det gjør jeg. Ble moderert litt for ofte så jeg begynte med å moderere meg selv. Litt kjedelig i grunn, mulig jeg må slutte med det.

Gjest Catwoman
Skrevet

ja, det skjer stadig vekk.

Og ofte hvis det er i en diskusjon hvor jeg har noe jeg skulle sagt...

Så skriver jeg en gang, så ble det så klønete formulert i forhold til det jeg tenkte jeg skulle si, så hvisker jeg ut noe og forandrer litt, så hvisker jeg ut alt og starter på nytt, til slutt så tenker jeg "søren heller" og går ut av tråden.

Skrevet

Jeg gjør også det. Har forandret denne teksten tjuefem ganger :tunge1::ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe å svare på tilbake i denne tråden engang! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...