Gå til innhold

Hvilke klær som ikke er mote bruker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke klær eller tilbehør bruker du, på tross av at de overhodet ikke er mote? 

Please ikke gidd å svare dere som er superopptatt av å være tidligst ute med det aller mest retro. Ønsker helst svar fra folk som tør å bruke klær/tilbehør som er helt ute av motebildet. Håper vi kan inspirere hverandre til å våge å kle oss uavhengig av moten. 

Anonymkode: 5e9a7...97f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt er vel "lov" i dag.

Anonymkode: a2458...271

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

For et absurd innlegg. 

Anonymkode: f3a5a...b52

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Alt! Bruker klær som kler meg og som jeg liker. 

Anonymkode: 76d40...6c1

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Aner ikke, bruker klær jeg liker. Bryr meg ikke om mote.

Skrevet (endret)

Har ikke peiling, vet ikke hva som er mote eller ikke. Jeg går med det jeg liker og finner behagelig å med

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Skrevet

Det mest tipper jeg? Jeg foretrekker tidløs kjerringstil. :nigo:

• Liker 7
Skrevet

Tweed. Elskar tweed. Er det moderne? Kan eg ikkje tenkje meg, men ingenting slår ei lekker tweed-jakke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er "moderne" eller "innafor" avhenger i stor grad av omgangskrets tror jeg. I dag kan man vel strengt tatt gå med nesten hva som helst. Personlig stil er rett og slett på moten.

Anonymkode: 8842a...8c4

• Liker 3
Skrevet

Alt. Har ikke noen moteklær eller aner hva som er på moten nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er moten da?

Anonymkode: 878d8...749

• Liker 1
Skrevet

50-tallsstil. Finner jo elementer som kommer på moten igjen dann og vann, men jeg liker å kjøre på med 50-tallskjoler osv, og det er ikke alltid like "in". Jeg kunne ikke brydd meg mindre. ;) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke særlig med, men går med det jeg selv ser på som tidløse og minimalistiske klær stort sett. Unngår motefarger og moteklær, vil heller bruke klær jeg kan ha i åresvis og som passer meg og min livsstil :) 

Anonymkode: 2f13f...546

Skrevet
1 time siden, Bingeline skrev:

Tweed. Elskar tweed. Er det moderne? Kan eg ikkje tenkje meg, men ingenting slår ei lekker tweed-jakke. 

Så faktisk en hvit tweed-jakke på Høyer senest i går.

Skrevet

Om man handler på kjedebutikker så blir en "påvirket" eller hva jeg skal si til å kjøpe klær som er mote nå. Det meste jeg går med er det ingen som ville leet på et øyelokk av. Jeg bryr meg lite om mote, men jeg har nok ikke en særlig annerledes stil. Ikke nå lenger i hvert fall.

Tør å gå med plagg som ikke er mote om jeg liker dem, men er egentlig litt usikker på hva som er mote utenom det forferdelige 90-talls inspirerte greiene.

• Liker 2
Skrevet

Nå er vel det meste moderne...jeg kan godt finne på å gå i en slik: 

Selv om det ikke er mote og jeg egentlig kler best den mer sporty og rene stilen 🙂

E4BDD557-0D36-4B9C-8348-C92E387D4527.jpeg

Skrevet

Alle klær jeg har er nok ikke spesielt på moten. 

Med unntak av en 2XU tights og noen badesandaler. Ser ut som alle går med det nå. Så da må det være moteklær ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vinterkåpen min er helt motsatt av det som er på moten nå. Smalt, innsvinget liv, med "skjørt," belte, nette, smale puffermer. Den er rundt tolv år gammel, tror jeg. Jeg elsker den, og kommer til å bruke den til den går i oppløsning.

Anonymkode: db649...112

• Liker 2
Skrevet

Bolero 😄hørt at det er et plagg som er så fælt at det ikke heller vil bli retro... Men det er så fint å ha så man kan dekke armene i kjoler eller når det er litt kaldt men ikke cardigan kaldt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ballerinasko. 

Anonymkode: 6fa26...97b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...