AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Hei. jeg gjennomførte en kjønnsleppereduksjon på di indre kjønnsleppene for litt over en uke siden. det jeg lurer på er om noen andre har gjort det samme og kanskje kan komme med noen erfaringer? det har seg sånn at den ene leppen ser ok ut, men på den andre siden ser jeg helt ødelagt ut. Den er skjev, større en den andre og det ser rett og slett ikke bra ut. Er helt klart hovven fortsatt, men den store forskjellen bekymrer meg. Ser ut som at di har stoppet i arbeidet underveis på den ene kjønnsleppen 😳 Noen som har noe erfaring/råd for hvordan ting forløper gjennom denne tiden og framover? Anonymkode: 7db55...b3a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Det eneste jeg spør meg om er hvorfor? Hvorfor fjerne noe som ikke er sykt? Et annet spørsmål er hvorfor ikke vente med dine spørsmål til det minst har stabilisert seg etter operasjonen? Har du spørsmål, konsulter lege, ikke KG. Forventer du faglige svar hee? Lykke til. Anonymkode: cfb4e...2f8 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Fordi det var til en stor fysisk og psykisk plage. Var hos kirurgen på kontroll på Fredag hvor jeg også spurte. Hun sa at hvis man gir det over sommeren å så ser, så kan man ordne det ekstra hvis det ikke blir ok. Derfor —> Lurer jeg på om noen andre som har erfaring å som har gjort dette før. Hvordan di opplevde tiden etter å kanskje de hadde samme problem men at det gikk seg til eller om de måtte ordne på nytt. Greit å høre med andre som har egne erfaringer, syns jeg da 👍🏻 er utålmodig med det meste, og veldig spent på resultatet etter dette. Derfor jeg spør 😊 Anonymkode: 7db55...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Hej anonym bruker! Jeg skjønner dette er længe siden, men håber virkelig du vil svare! Har gennemgået akkurat sameme som dig etter operation tre uker siden. Jeg lurer på hvordan resultatet ble for dig? Kan du fortelle noe mere? Håber på svar Anonymkode: 6ac3b...221
Lovisalovisa Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 hej igen - noen som ser denne tråd? trenger veldig mye noen svar 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Det at du er her desperat etter svar bekrefter jo bare det ar operasjonen ikke virket. Og at du fortsatt har samme psykiske problemet og løsningen var aldri å endre på kjønnsleppene. Anbefaler at du tar kontakt med psykolog. Anonymkode: 0faaf...3e9 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.6.2020 den 9.21): Det eneste jeg spør meg om er hvorfor? Hvorfor fjerne noe som ikke er sykt Enig i dette. Er bare helt hjernedødt. Anonymkode: c1c48...00f 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i dette. Er bare helt hjernedødt. Anonymkode: c1c48...00f Håper virkelig ikke at dette trekkes av skattepengene våre! Altså ærlig talt ! Anonymkode: 085ed...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Risiko for å ødelegge følelse og seksuell nytelse der nede, risiko for at arrvevet gnager og blir til smertefull plage, risiko for at ikke urin stråler lenger men renner langs lårene fordi det ikke lenger er noen hjelpekanal for strålen, risiko for infeksjon, risiko for at du uansett hva du opererer ikke blir fornøyd fordi problemet sitter i hodet ditt. Det er helt vanlig å ha lange og forskjellige kjønnslepper. Google wall of vaginas og the labia project Anonymkode: bb945...701 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Husk at over halvparten av kvinner har "åpent" underliv der indre kjønnslepper er lengre enn ytre og godt synlig klitorishette. Jeg har det og samtlige menn jeg har hatt har elsket det og sagt det er deilig. Prøv å nyte og slipp bort den unødvendige bekymringen. Kvinner er gode til å skape komplekser for mye rart. Anonymkode: 07670...077 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 Jeg synes ikke det er noen grunn til å være så dømmende mot en som har valgt å gjøre en slik operasjon Det er ikke prinsipielt annerledes enn å ville korrigere en skjemmende skjev nese, eller utstående «flaggermusører». Jeg skjønner TS veldig godt, og er sikker på at det har vist seg å være en klok investering. Anonymkode: 98a03...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Skrevet 16. november 2021 Det er så snålt med folk som til stadighet tror at meningene deres er det viktigste. Anonymkode: b27b9...25e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå