Gjest urk Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Går det an å ta angrepiller når man har glemt å ta p-pillen? Tror vel egentlig ikke det, men er lov å håpe.. Har vel regnet ut at jeg har tatt p-pillen 13 timer for sent.. typisk..
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Enten det, eller du kan håpe på det beste :-? Har tatt angrepille 2 ganger jeg, med 2 og et halvt års mellomrom, og har ikke tatt noe skade av det. Ble bare kvalm og jævlig også var det over neste dag. Men så lenge du ikke gjør det til noen vane skulle det vel ikke være noe problem?
Gjest urk igjen Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Hmm.. ja, så det går altså når man går på p-piller? Kjipt å bli dårlig da.. typen har bursdag i morgen og vil jo helst være i form til det da. Men har hatt sex i dag før jeg merket at pillen var glemt så... bør vel kjøpe angrepiller i morgen. *sukk*
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Vel, hvis du er slik som meg, så ville jeg tatt den i morra (dvs paranoid for graviditet, tilogmed ved piller tatt til riktig tidspunkt og veldig punktlig på å ta ting til riktig tid) på den annen side, venninna mi "hoppet av i svingen" i halvannet år, glemte pillene sine hver måned over 3-4 dager da hun var sammen med forrige fyr, venter 2 dager etter sex med angrepille, hopper av i svingen i dette forholdet, og har faktisk aldri blitt gravid engang. Så du kan være heldig og Men vet ikke om det er noe å satse på, men utrolig kjipt at det må være akkurat i morra han skal ha bursdag :-? Første ganga jeg tok den så lå jeg flatt ut hele dagen og holdt på å spy hele tiden, andre ganga greide jeg å komme meg inn til byen, ganske redusert og kvalm men likevel i live, og møte daværende kjæreste og tror faktisk vi hadde sex og, så man skal aldri si aldri Spis masse før du tar den iallfall, tom mage + angrepille er iallfall ikke noe særlig!
Gjest urk Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Ok! Takk for råd! Huffameg, typisk at det måtte skje akkurat i dag liksom. Men nå har jeg undersøkt litt og det står jo at man skal ta de innenfor 72 timer, altså 3 dager, så da kan jeg altså vente til onsdag om jeg vil.. Får se, må vel fortelle typen om uhellet mitt, kjedelig å komme med en dårlig nyhet sånn på bursdagen hans.
Gjest Violetta Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Du bør ta angrepillene så snart som mulig, det står også på pakningsvedlegget. Den har sikrere virkning jo tidligere du tar dem. Jeg har tatt angrepiller en gang, merket ingen kvalme eller noe. Men jeg ikke på p-piller da, kanskje man blir dårligere om man bruker det.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #7 Skrevet 5. juli 2005 angrepillen maa taes innen 72 timer eller noe sant, men saa er det bare snakk om 13 timer paa p pillene da.. Jeg har glemt de mange ganger en dag eller to og har (HELDIGVIS) ikke blitt gravid enda. Saa kjor paa med angrepille og p pillen du har glemt bare for aa vare sikker! xx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå